Kapitola IV.

33 4 26
                                    

/pozn. autorky - I když dneska není úterý, kdy má tato kniha vycházet, mám náladu na psaní a tak ji vydávám dříve. Kapitola je věnována všem, hlavně těm, kteří stejně jako já čekají na výsledky přijímaček/

  ,,A kde jsou ty hromady pokémonů?" zaskuhrala Flame, když jsme šli už dobré dvě hodiny a stále jsme nepotkali žádného pokémona. ,,Stále jsme moc blízko města, moc pokémonů tady nebude." řekl Tobias a zahnuli jsme do hlubšího lesa. Šli jsme po lesní pěšince, když najednou před nás skočil nějaký pokémon.

  ,,Použij PokéDex." vyhrkla Flame. ,,Dobře." kývla jsem a vyndala svůj červený přístroj. ,,Tohle je Lillipup, štěněčí pokémon. Je normálního typu. Vyvíjí se v Herdiera a později v Stoutlanda." řekl Tobi dříve, než jsem PokéDex vůbec otevřela.

  ,,Páni, toho si chytím." zajásala jsem. Moc se mi líbil, byl roztomilý. ,,Snivy, ukaž se!" křikla jsem a hodila pokébal. Snivy se objevil před Lillipupem. ,,Snivy, Tackle!" zahájila jsem lov na snad svého budoucího pokémona. Snivy udělal, co jsem mu řekla a zasáhl Lillipupa. Ten se nenechal jen tak porazit a ránu mu oplatil. ,,Snivy, znovu Tackle!" vykřikla jsem nadšeně. Bylo vidět, že Lillipup není moc silný, ale já si ho vytrénuji.

  Snivy znovu zasáhl Lillipupa a ten už byl velmi vyčerpaný. Ale přesto stál na všech čtyřech nohách. Použil nejspíše Leer, protože se Snivy lekl. ,,Snivy, neboj se, nic to není." povzbudila jsem svého travního pokémona a připravila si jeden z pěti pokébalů, které jsme našli v krabici společně s našimi základními pokémony. Pro každého z nás se tam nacházelo pět pokébalů. ,,Pokébale leť." hodila jsem ho na Lillipupa, když jsem si myslela, že nedává moc velký pozor.

  Pokébal chvíli blikal a kýval se za strany na stranu, ale pak přestal. Úspěšně jsme chytila svého dalšího pokémona. Radostí jsem zavýskla. ,,Podívej se, jestli se ti do PokéDexu přidaly informace o Lillipupovi." poradila mi Flame a sledovala mě, jak si vydavám svoji červenou pomocnou věcičku.

  ,,Lillipup - štěněčí pokémon normálního typu. Měří zhurba 40 centimetrů a váží přibližně 4 kila. Je velmi inteligentní - dokáže odhadnout, jak silný je protivník. Je také velmi odvážný, ale pokud je protivník silnější, raději s ním nezápasí. Vyvíjí se v Herdiera a později v Stoutlanda." oznámil nám PokéDex. Polovinu jsem toho už věděla od Tobiho, ale to, že je Lillipup inteligentní a odvážný jsem netušila.

  ,,Hele, támhle je další Lillipup!" vykřikla Flame a rozběhla se k němu. ,,Tepigu, běž!" hodila svůj pokébal a před Lillipupem se objevil ohnivý pokémon. ,,Tepigu, použij Tackle!" rozkázala Flame a Tepig ji poslechl. Lillipup nejspíše použil Leer a tím ohnivého pokémona zastrašil. Flame ale na nic nečekala. ,,Tepigu, znovu Tackle." Takhle zápas s pokračoval dalších pět minut.

  Tepig i Lillipup byli hodně vyčerpaní, a tak se Flame rozhodla, že zkusí své štěstí a hodila po Lillipupovi prázdný pokébal. Chvíli se houpal a blikal, ale pak přestal a Flame zvedla pokébal do vzduchu. ,,Taky jsem si chytila Lillipupa." zvolala nadšeně. ,,Asi si taky nějakého pokémona chytím." zamyslel se Tobias.

  Všichni společně jsme se vydali dále po lesní cestě a přemýšleli, jake dobrodružství nás potká příště...

Pokemon Adventure [1.Díl]Kde žijí příběhy. Začni objevovat