Kapitola VIII.

26 3 8
                                    

  ,,Počkejte chvilku, můj Xtransciever zvoní." řeknu a zastavím. Zvednu hovor a všimnu si, že mi volá mamka. ,,Ahoj mami." pozdravím jí a ona se usměje. ,,Ahoj Wendy, kdepak jste?" zeptá se. ,,Právě jsme vyšli z Accumula Town, děje se něco?" odpovím jí s nejistotou v hlase, protože nevím, co by mohla potřebovat. ,,Poslala jsem ti balíček do Striaton City, tak abys věděla, že si ho máš vyzvednout u sestry Joy." opět se na mě usmála a zamávala mi na rozloučenou. ,,Tak děkuju a měj se." zamávám nazpět. ,,Měj se a dobře se starej o své pokémony." řekne ještě než to položí.

  ,,Můžeme jít." podívám se na ty dva, kteří si mezitím o něčem povídali. ,,Dobře." kývne Tobias a vydáme se dál lesem. Ani ne po pár krocích potkáme Lillipupa, který vypadá, že by si rád zazápasil. ,,Proti němu budu zápasit já!" vykřikne Flame a připraví si pokébal se svým Tepigem. ,,Tepigu, pojď ven!" hodí červeno-bílý míček, ze kterého vyskočí ohnivé prasátko. Jakmile si Lillipup všimne Tepiga, zaútočí na něj. Bohužel pro Flame a jejího pokémona, se trefí. ,,Tepigu, použij Tackle!" křikne a ohnivý pokémon strčí do Lillipupa. Ten použije Leer a ošklivě se na Tepiga podívá. ,,Tepigu, znovu Tackle!" I když je trochu vyděšený z Lillipupova útoku, sám zaútočí a trefí se. Lillipup použije Tackle, ale Tepig mu uhne. ,,Rychle, použij Tackle!" vykřikne hlasitě Flame a Tepig se trefí do Lillipupových zad. Ohnivé prasátko už vypadá hodně unaveně.

  ,,Flame, použij tohle!" hodí jí Tobias nějakou věc a Flame se na to podivně kouká. ,,Je to Potion. Když tím postříkáš pokémona, narychlo ho uzdravíš." poradí jí a Flame kývne. Tepig k ní přiběhne a ona udělá přesně to, co jí Tobias poradil. Tepig je zase plný energie a vyhne se Lillipupovu dalšímu útoku. ,,Tepigu, Tackle!" křikne Flame a ohnivé prasátko naposledy zaútočí na Lillipupa. Ten je hodně vyčerpaný a raději se ztratí ve vysoké trávě. ,,Dobrá práce." pochválí jí Tobias s úsměvem. I já se na Flame usměju a pokračujeme v cestě.

  ,,Nechtěl bys taky nějakého dalšího pokémona?" otočím svůj pohled na Tobiho, který si stále pohrává se svým pokébalem. ,,Jak už jsem jednou řekl, chtěl bych buď Patrata nebo Audinoa." usměje se na mě a já jen kývnu. Někdy bych chtěla vědět na co myslí, protože se v něm vůbec nevyznám. A to se známe tak dlouho. Flame je oproti tomu čitelná jak kniha. Člověk přesně ví, na co ta holka myslí a co má v plánu.

  ,,Wendy! Co tam tak stojíš? Přidej!" křičí na mě Flame, která je s Tobiasem už pěkný kousek cesty přede mnou. Asi jsem se nějak moc zamyslela. Rychle je doběhnu a všichni tři jdeme dál lesem, dokud se před nás něco nepostaví...

Pokemon Adventure [1.Díl]Kde žijí příběhy. Začni objevovat