,,Vaše kamarádka, Flame, přišla včera pozdě večer. Byla strašně vyčerpaná, asi v lese chodila vážně dlouho." řekne Evelyn, mezitím co nás vedla k sobě domů. Procházeli jsme po úzké vyšlapané cestičce ve vysoké trávě. První jde Eve, pak já a nakonec Tobias, který se celou dobu nezapojil do rozhovoru. ,,Opravdu? Trošku jsme se pohádaly." řeknu tiše a jelikož přestanu dávat pozor na cestu, zakopnu o kořen a řítím se k zemi. Naštěstí mě Toby stačí chytit a tak na zem nespadnu. ,,Dávej si pozor." usměje se na mě Tobias a když jsem si jistá, že znovu nespadnu, pustí mě.
,,Tak už tady jsme." ukáže Evelyn na menší dřevěnou chatku, která už zvenku vypadá velmi pěkně. Evelyn nám otevře dveře a vejdeme do malé předsíně. Vyzuju si boty a ti dva udělají to samé. Evelyn nás dovede až do kuchyně, kde na jedné ze židlí sedí Flame a pohrává si se svým pokébalem. ,,Ahoj, Flame." pozdravím jí tiše a doufám, že se nezvedne a neodejde. ,,Ahoj." řekne ostře a podívá se na mě. ,,Pojď zase s námi. Vždyť jsme přátelé." ozve se Tobias za mnou a já poodstoupím, aby ho Flame pořádně viděla. Červenovlasá dívka si povzdechne a dál se dívá na svůj pokébal. Evelyn se pro jistotu vypaří někam pryč.
,,Hodně jsem přemýšlela a...," zarazila se, ,,a myslím, že odejít od vás byla vážně blbost." pousměje se a podívá opět na nás. Jen s milým úsměvem přikývnu a obejmu ji. ,,Tohle je asi tvoje a tak bych ti to měl raději vrátit." usměje se i Tobias a vyndá Flamein pokébal s Tepigem. ,,Děkuju." šeptne Flame, když jí Toby hodí její červeno-bílý míček s ohnivým pokémonem.
,,Vidím, že už jste se všichni usmířili." objeví se Evelyn mezi dveřmi a usmívá se. ,,Ano, to ano." řekne Flame a pokébal si schová. ,,Ještě než půjdeme, tak si sbalím svoje věci." poví ještě rudovláska a zmizí ve vedlejším pokoji. ,,Flame je vážně skvělá holka." posadí se k nám Evelyn. ,,Ano, to máte pravdu." přikývnu a než stačím říct ještě něco dalšího, Flame už stojí se všemi svými věcmi mezi dveřmi. ,,Můžeme jít." usměje se a obuje si boty. ,,Moc děkuji, že jsi se o ní postarala." podívá se Toby na Eve s očima plných vděku a Evelyn chápavě přikývne.
,,Tak ahoj, Evelyn." rozloučí se s ní Flame a zamává jí. ,,Mějte se." řekne Eve a zamává jí nazpět. Evelyn nám ještě ukáže, kudy máme jít, abychom se dostali zpátky na Stezku 2.
ČTEŠ
Pokemon Adventure [1.Díl]
RandomKniha je vzaná z mého prvního účtu @Poke_Maniak, protože mi začalo nějak blbnout přihlašování a nejde se mi na účet dostat přes mobil. Wendy je desetiletá dívka, která se chce stát trenérem pokémonů. Když dostane svého prvního pokémona, vydává se n...