,,Flame, Wendy, ještě pro vás něco mám." zavolal Tobias na holky, které se rozhodly jít o několik kroků vepředu. Dívky zastavily a otočily se na Tobiase. ,,Ano? A co?" zeptala se Flame, mezitím, co Tobi něco hledal v batohu. ,,Tady." řekl, když konečně našel to, co hledal. Vyndal troje přístroje, které vypadaly jako hodinky.
,,Tohle jsou Xtransceivery. Jsou to zařízení, přes která můžeme komunikovat s ostatními. Stačí, když se spojí kódy. Pro každého nám teta dala jeden." vysvětlil a nabídl nám je. Vzala jsem si zelený, Flame červený a na Tobiase zbyl modrý.
,,Díky." poděkovala jsem a nasadila si ho na ruku, stejně jako Flame a Tobi. ,,Spojme své kódy, abychom si kdyžtak mohli zavolat, kdyby se něco stalo." navrhl Tobias a já přikývla. Znělo to jako dobrý nápad.
,,Vy jste Wendy, Flame a Tobias?" ozvalo se za námi. Trochu jsme se lekli a otočili se. Spatřili jsme tak patnáctiletou dívku, která v ruce držela nějaké tři přístroje. ,,Ty jsi Hannah, studuješ u profesorky Juniper, že?" zeptal se Tobi, který ji asi poznal. ,,Ano, ty profesorky synovec, že?" zeptala se zase Hannah a Tobi kývl.
,,Protože vám to profesorka Juniper nemohla předat osobně, tak pověřila mě. Abych vám dala tohle." ukázala na ty přístroje, co držela. ,,Tohle je PokéDex. Vždy, když chytíte nějakého pokémona, načte se vám vše o něm." vysvětlila. A také můžete mezi sebou soutěžit o tom, kdo ho jako první celý doplní." dodala s úsměvem a každému z nás dala jeden. PokéDex jsem si různě přihlížela, než jsem ho schovala do kapsy. Snad ho neztratím.
,,Tak se tedy mějte. Přeji vám všem hodně úspěchů a jistě jednoho dne se stanete mistry pokémonů." rozloučila se s námi Hannah a odešla. Ještě než zalezla do laboratoře nám zamávala. Já a Flame jsme jí zamávaly nazpátek.
,,Wendy!" zakřičel holčičí hlas za mými zády. Otočila jsem se a spatřila pětiletou holčičku. ,,Ahoj Amy, copak tady děláš?" pozdravila jsem a pohladila ji po vlasech. Ona je něco jako moje sestra, nebo ji alespoň já takhle vnímám. Amy se zaculila. ,,Ty už odcházíš? Kdo mi pak bude číst po obědě pohádky?" ptala se smutně. Klekla jsem si k ní, abych byla ve stejné výšce jako ona a položila jí své ruce na ramena. ,,Brzy se uvidíme. A já ti ukážu Deerlinga, kterého jednou chytím." pronesla jsem odhodlaně. ,,Vážně?" zeptala se Amy s hvězdičkami v jejích dětských očích. Moc dobře vím, jak moc ráda má Deerlinga. Jednou ho potkala v lese a od té doby by si ho přála znovu vidět. S úsměvem jsem kývla a zvedla se na nohy. ,,Tak se měj a nezapomeň, že jsi mi to slíbila." zavolala Amy ještě než se mi ztratila z dohledu.
Tobias se otočil a díval se na Stezku 1, kterou půjdeme. ,,Určitě tam chytíme nějaké pokémony." přemýšlel nahlas. ,,To je jasné." přikývla Flame a chytila mě a Tobiase za paži. ,,Tak už pojďte, nemůžu se dočkat." zavýskala radostně a táhla nás z města. ,,No jo, no jo. Vždyť už jdeme." zavrtěla jsem pobaveně hlavou a Flame trochu zpomalila.
,,Kudy vlastně půjdeme?" zeptala jsem se trochu zmateně, když byl okolo mě jen les. ,,Eh..." zarazila se Flame. ,,Ještě štěstí, že já myslím na všechno." ozval se Tobias a vytáhl z batohu mapu. ,,Díky Tobi." poděkovala Flame a objala ho kolem krku. ,,Dobře, to stačí. Stačilo poděkovat." snažil se jí od sebe odtrhnout Tobias, ale moc mu to nešlo. Po chvíli se ho Flame pusila. Pozorovala jsem je se širokým úsměvem.
Rozevřeli jsme mapu. ,,Takže půjdeme tudy, zítra bychom mohli být ve městě Accumula." ukazoval na mapě cestu, kterou půjdeme. ,,Dobře." souhlasily jsme s Tobiasem. Ten kývl a schoval mapu zpět do batohu.
,,Tak hurá do města Accumula!" vykřikla Flame a my se vydali na cestu...
ČTEŠ
Pokemon Adventure [1.Díl]
RandomKniha je vzaná z mého prvního účtu @Poke_Maniak, protože mi začalo nějak blbnout přihlašování a nejde se mi na účet dostat přes mobil. Wendy je desetiletá dívka, která se chce stát trenérem pokémonů. Když dostane svého prvního pokémona, vydává se n...