Kapitola XI.

22 4 4
                                    

  Ráno mě probudí sluneční paprsky. Bezstarostně si promnu oči, než mi dojde, co se včera stalo. Flamin odchod i Tobiasovo objetí, všechny ty pocity, co kvůli těm dvěma cítím, mě zasáhnou jako šíp. Rychle se vyhrabu ze spacáku a rozhlížím se kolem. Vidím však jen Tobiase, který snídá. Pak si najednou všimnu, že na místě, kde má být červený spacák není nic. ,,Co se stalo? Kam zmizel Flamin spacák?" zeptám se vyděšeně. Tobias si jen povzdechne. ,,Musela se tu objevit, když jsme spali a vzít si ho. Spolu s ním si vzala i pokébal s Lillipupem, ale Tepiga tu nechala. Toho mám teď u sebe já." řekne tiše a dívá se na svůj toust. Trochu se zarazím, ale pak udělám pár kroků a obejmu Tobiase stejně, jako on mě včera.

  ,,Děkuju." šeptne a stiskne mě o něco víc. ,,Máš tady snídani, tak si jí sněz." pokusí se o úsměv a já kývnu. Pustím se do toustu a sleduji Tobiase, jak se dívá směrem, kterým včera odešla Flame. Chápu jeho pocity, také mám o ni strach, ale tváří se jinak, ublíženě a smutně. ,,Stalo se něco?" zeptám se, když se posadím vedle něj. Trochu sebou škubne a mně dojde, že něco není v pořádku. ,,Ano, něco se stalo." povzdechne si Tobias a podívá se mi do očí. ,,V noci jsem potkal Flame." ,,Cože?" vykřiknu a vyskočím na nohy. ,,Přišla v noci, mohlo být tak po půlnoci, chtěla si vzít svůj spacák a omylem mě probudila." na chvíli přestane mluvit a já se opět k němu posadím.

  ,,Trochu jsem se s ní pohádal." řekne smutně a tak ho obejmu. Také obtočí své ruce okolo mě a já se tiše uchechtnu. Většinou se nenechá obejmout a rychle se snaží zmizet. ,,Myslíš, že se vrátí?" zeptá se z ničeho nic Tobias a pustí mě. ,,Určitě, neboj se." hraně se usměju. Také jsem o tom už přemýšlela, a celkem se o Flame bojím. Doufám, že se k nám zase vrátí, a to co nejdříve.

  ,,Měli bychom nakrmit i naše pokémony." ozvu se a vydám se zpátky ke svému spacáku, odkud vyndám své pokébaly. Ze všem vyskočí pokémoni a pustí se společně s Tobiasovými pokémony do připravené snídaně, kterou Toby narychlo připravil. Pozorování pokémonů mě na chvíli odvedlo od myšlenek na Flame a její odchod. Tobias se posadí vedle mě. Věnuji mu úsměv, tentokrát upřímný a doufám, že se dnešek bude lepší než včerejší den.

Pokemon Adventure [1.Díl]Kde žijí příběhy. Začni objevovat