Kapitola XII.

17 4 4
                                    


  ,,Za jak dlouho budeme ve městě?" zeptám se, když sleduju Tobyho, který má nos téměř zabořený do mapy a snaží se najít cestu do Striaton City. ,,Podle mého odhadu tak zítra okolo večera." řekne trošku rozpačitě a přešlápne. ,,Jelikož jsme trochu sešli ze stezky více do lesa a než na ní dojdeme zpět bude chvíli trvat." zašeptá nervózně. ,,Dobře, tak jdeme." usměju se na něj a oba dva se vydáme vysokou trávou.

  ,,Hele, podívej. Tamhle je Purrloin." ukážu Tobiasovi malinkatého pokémona. ,,Je takový drobný." rozplývám se nad Purrloinovo roztomilostí. ,,Zkusím s ním zápasit. Potřebuji, aby moji pokémoni byli silní. Chci porazit jednoho z trenérů na stadionu v Striaton City." řekne a vyndá svůj pokébal s Oshawottem. ,,jen tomu Purrloinovi tolik neubliž. Je takový malinký." strachuju se, ale Tobiasův úsměv mi dokáže, že Purrloinovi moc neublíží. ,,Oshawotte, pojď ven." křikne a hodí pokébal s vodním pokémonem. Oshawott se objeví před Purrloinem a zmateně si ho prohlíží. Asi taky nikdy neviděl tak malého Purrloina.

  ,,Oshawotte, použij Water Gun, ale mírnou." poprosí ho Toby a bílá vydra mu lehce kývne, že rozumí. Purrloin ani pořádně nevnímá, co se okolo něj děje a tak se Oshawott trefí přímo do jeho obličeje. ,,Oshawotte, ještě Tackle, ale taky mírný." usměje se Tobias a Oshawott po chvilce přijde k Purrloinovi, do kterého lehce strčí. Ten spadne na bok a když se zvedne, zmizí v nedalekém křoví.

  ,,To byl zajímavý zápas." začnu se smát a Toby, který se také usmívá od ucha k uchu, vrátí vodního pokémona zpět do pokébalu. ,,Můžeme jít dál." řekne a po mém souhlasu jdeme dál. ,,Jak daleko jsme od stezky?" zeptám se, protože mi vadí ticho, které nás obklopuje. Toby se stále dívá do mapy a já se začínám nudit. ,,Zhruba za hodinku, možná hodinku a půl." oznámí mi a v batohu vyloví pero, se kterým začne něco čmárat na mapu. ,,Co to děláš?" vyzvídám trochu zmateně. ,,Chci vyznačit trasu, kterou jsme šli a kterou ještě půjdeme." řekne zamyšleně a dál kreslí na papír v ruce. ,,Chápu." pronesu tiše a pak si dál všímám okolí.

  ,,A heleme se. Nějací trenéři." uslyšíme z levé strany a oba se tím směrem podíváme. Mezi stromy stojí celkem vysoká hnědovláska se zvláštním účesem a vedle ní se o strom opírá... Flame?! ,,Flame?! Jsi to ty?" vykřiknu společně s Tobiasem a čekáme na její reakci.

Pokemon Adventure [1.Díl]Kde žijí příběhy. Začni objevovat