,,Tobi, podívej." Flame ukázala na dalšího Lillipupa. ,,Pěkný, ale já bych si spíš Patrata nebo Audinoa." řekl Tobi a chtěl jít dál. ,,Počkej, vždy jsi ještě neměl žádný zápas. Zkus zápasit proti Lillipupovi." navrhla jsem s úsměvem. Tobias se na mě nevěřícně díval. ,,Jasně, to je pravda. Zkus to." povzbuzovala ho Flame. ,,Mohu to zkusit." podvolil se nakonec.
,,Oshawotte, jdeme zápasit." Tobi hodil pokébal a před Lillipupem se objevil vodní pokémon. ,,Oshawotte, Tail Whip." zavolal Tobias a Oshawott Lillipupa tímto útokem zmátl. Lillipup zkusil zaútočit, ale netrefil se. ,,Oshawotte, použij Tackle!" zakřičel další útok. Vodní pokémon se do svého protivníka trefil a udělil tak Lillipupovi nepěknou ránu.
,,Vedeš si dobře." povzbuzovaly jsme ho s Flame. Dokonce i naši pokémoni vylezli z pokébalů, aby se podívali, co se děje. ,,Oshawotte, znovu Tackle." křikl Tobias a mořský vydří pokémon se zase trefil. Lillipup nejspíše pochopil, že Oshawott je silný protivník a proto se rozhodl, že zmizí v blízkém křoví. ,,Dobrý zápas." pochválila jsem je oba. Flame Tobiho obdařila velkým úsměvem a hromadou gratulací. ,,Děkuji, ale pojďme teď dál." odstrkoval Tobias Flame od sebe a svého Oshawotta vrátil zpět do pokébalu. Já i Falme jsme své pokémony nechali volně běhat vedle nás.
,,Počkejte, můj Xtransceiver zvoní." zavolala jsem na ně. ,,Zvedni ho." usmála se Flame. ,,Dobře." kývla jsem a hovor od profesorky Juniper přijala. ,,Ahoj moji milí trenéři. Jak se vám všem daří?" zeptala se profesorka. ,,Oh, profesorko. Dobrý den." pozdravila jsem. ,,Máme se moc dobře, já a Wendy jsme už chytily prvního pokémona." zaradovala se Flame. ,,Předpokládám, že už jste dorazili do města Accumula." řekla profesorka. ,,Jsem ještě stále na Stezce 1." promluvil Tobias. ,,Dobře. Sice jste pomalejší, ale to nevadí. Z Accumuly potom pokračujte do dalšího města, kde se nachází i stadion. Mějte se." rozloučila se s nami profesorka Juniper a ukončila hovor.
,,Kolik je?" zeptala se mě Flame. Podívala jsem se nejdříve na oblohu a potom na Xtransceiver. ,,Bude třičtvrtě na pět. Měli bychom přidat do kroku." řekla jsem a vydali jsme se na cestu. ,,Až zítra přijdeme do města Accumula, tak jako první půjdeme do pokémonského střediska. Dáme tam sestře Joy prohlédnout naše pokémony." vysvětlil Tobias plány do budoucna.
Bylo něco málo po půl šesté a mi se rozhodli, že za dnešek jsme už unavení. Rozdělili jsme oheň a já připravila večeři nejen pro nás, ale i pro naše pokémony. Po vydatném jídle jsme si vytáhli z batohů své spacáky, ale spát jsme ještě nešli. Povídali jsme si, a to hodně dlouho.
,,Kterého pokémona byste si nejvíce chtěli chytit?" zeptala se nás Flame. ,,Já Tympoleiho. A taky bych chtěl, aby se mi Oshawott vyvinul v Samurotta." zasnil se Tobi. ,,Já bych chtěla nejvíce Ghotitu a taky, aby se mi vyvinul Snivy v Serperiora. Abych nezapomněla, tak i Deerlinga, toho jsem slíbila Amy." vyslovila jsem své přání s úsměvem. ,,A co ty?" zeptal se zvědavě Tobuas. ,,Já? Asi Litwicka. Také bych jednou chtěla vidět Reshirama, na živo." Flame se zahleděla na hvězdou oblohu. ,,Litwicka si možná jednou chytíš, ale u toho Reshirama si nejsem tam moc jistý." řekl Tobi se smíchem. Flame se více zavrtala do spacáku, protože jí asi byla zima. ,,Dobrou." ozval se Tobi a po chvilce usnul.
Bylo už hodně pozdě večer. Oheň pomalu dohoříval. Flame i Tobi už tvrdě spali, ale já stále nemohla usnout. Neustále jsem měla pocit, že mě někdo nebo něco sleduje. Rozhlédla jse se po okolí. Když jsem se podívala pořádně, ve křoví se na okamžik mihnuly dvě zářící světle tyrkysové oči...
ČTEŠ
Pokemon Adventure [1.Díl]
RandomKniha je vzaná z mého prvního účtu @Poke_Maniak, protože mi začalo nějak blbnout přihlašování a nejde se mi na účet dostat přes mobil. Wendy je desetiletá dívka, která se chce stát trenérem pokémonů. Když dostane svého prvního pokémona, vydává se n...