Kapitola XV.

17 3 0
                                    

  Dojdeme lesní cestičkou až na Stezku 2. Může být tak okolo jedenácti hodin dopoledne, takže zastavíme a dáme si oběd. ,,Jak dlouho to je vůbec ještě do Strialon City?" zeptá se Flame a podívá se na Tobiase. ,,Do večera bychom tam měli být." řekne Toby mezi sousty a dál se věnuje jídlu. ,,To znamená, že zítra bychom mohli jít vyzvat trenéry na tamějším stadionu." široce se usměje Flame a s radostí v očích spořádá svoji porci. ,,No tak šup, pospěšte." popohání nás rudovláska.

  Cesta probíhá v tichosti. I když se okolo nás objevuje spousta pokémonů - Purrloinů, Lillipupů a Patratů -, všichni tři je ignorujeme. Chceme být totiž co nejrychleji ve městě. Toby se těší na měkkou postel v hotelu, já na pořádné jídlo a Flame, jak jinak, než na zítřejší zápas.

  ,,Tak už jsme tady." oznámí nám Tobias, když před sebou uvidíme první domky. Je chvilka po páté hodině odpoledne a slunce ještě příjemně hřeje. ,,Pojďme si nejdřív najít ubytování, až pak půjdeme zkoumat město." řekne Toby rozhodně a já s Flame jen poslušně kývneme. Hned po pár metrech najdeme menší, ale levný hotýlek. Nějak se složíme na jeden pokoj na jednu noc a paní na recepci nám dá klíče. Odneseme si tam svoje věci a já zamknu. Možná se to nezdá, ale u mě je nejmenší šance, že se ty klíče ztratí.

  Vyjdeme ven a začneme prozkoumávat Strialon City. Další, kam jsme zašli, bylo Pokémonské středisko, kde jsme chtěli naše pokémony nechat přes noc. Ať se vyspí, naberou novou energii a hlavně ať se na ně sestra Joy podívá, jestli jsou v pořádku. ,,Dobrý den." pozdravíme sestru Joy. Ta se mile usměje a také nás pozdraví. ,,Chtěli bychom vás poprosit, abyste se podívala na naše pokémony a nechali je tu přes noc." řekne Tobias za nás všechny a já i Flame vyndáme svoje pokébaly. ,,Samozřejmě." znovu se usměje sestra Joy a všechny pokébaly si od nás vezme. ,,Nashledanou." rozloučíme se s ní a ona nám popřeje hezký večer.

  ,,Já jsem tak unavená." povzdechne si Flame a rozvalí se doprostřed manželské postele. ,,Hele uhni trochu, jo?" ozve se Toby, který kvůli ní nemá ani kousek místa. ,,No jo." zamručí Flame a odsune se víc doprostřed. Já ležím spokojeně na pravé straně. Ještě chvilku se tam ti dva o něčem dohadují, ale já pomalu usínám.

/pozn. autorky - Strašně moc se omlouvám, že kapitolka vychází skoro až po třech týdnech. Mám brigádu a byla jsem ráda, že si po ní můžu jít lehnout a spát. Budu se snažit co nejdříve dodat i kapitolky, které měly vyjít už dříve./

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 20, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Pokemon Adventure [1.Díl]Kde žijí příběhy. Začni objevovat