"Ceren hadi ama yardımına ihtiyacım var işte gel bizee" dediğimde daha fazla beni kıramayıp "10 dakikaya ordayım" deyip telefonu kapattı. Canım arkadaşım yaa ^^ işte bana dayanma yada pardon dayanamama gucu bu kadardı. Dediği gibi 10 dakika içerisinde gelmişti. Evlerimiz aynı sitede olduğundan birbirimize çok çabuk ve çok sık gidip geliriz. Hızlı adımlarla yurunduğunde 1 dakikada bile gelinir. O benim aksime fazlasıyla süslüdür. Sanırım geriye kalan 9 dakikayıda bunun için ayırmıştı kendine. Ne olursa olsun dakikti sonuçta. Dakik olduğu gibide güvenilirdi. Zaten bu yuzden yıllarca yanımda oldu. Tıpkı Can gibi. Guvenilir olduğundan şu an onu yanıma çağırmıştım ya zaten. Can ise bana sonraki adımda gerekli olacak. "ee hadi anlat bakalım beni yatağımdan kaldıracak kadar onemli sey neydi" dediğinde beynimdeki tüm düşüncelerden uzaklaştım. Ve ona "Deniz Bey'in nasıl sonunu getiriceğimizi buldum canım. Sence de yeterince önemli değil mi?" diye cevap verdim. Tüm planı anlattıktan sonra "ohaaa yuh be kızım çok kötüymüş yaa yuh laaan sakın yapma çocuğun hayatı kayar" diye cevap verdi. İşte bu söz beni zıvanadan çıkaracak sözdü. Çocukluk arkadaşım ceren karşıma geçmiş olan ve hatta yetmezmiş gibi bana orospu muamelesi yapan birini mi koruyordu aah hadi amaa. "Farkındaysan o çocuk o aptal güya beni okula rezil etmeye çalıştı. Bide dost olucaktık. Onun dosttan anlayışı buysa kusura bakmasın ben boyle dost istemiyorum. Şimdi son kez soruyorum yanımda mısın değil misin?" dediğimde "elbette yanındayım ben hep senin yanındayım sonsuza dek unuttun mu? Sadece bu kadarı birazcık (!) fazla geldi o kadar" dedi. Bu sözünü duyduktan sonra hemen kolundan tutup arabaya bindirdim. Şöföre zaten nereye gidieceğimizi önceden söylemiştim. Yol boyunca bana nereye gideceğimizi sorup durmuştu. Ben ise birazdan kedni gözlerinle görüceksin zaten ceren diye kısa cevaplar vermiştim. Araba durduğunda sessizce _____ Gazete Dergi Basım A.Ş. diye mırıldandı. Burası ne alaka diye yaa diye söylenmeye baslamasına izin vermeyerek bir eliple ağzını kapatım yurumesi için itekledim.Bir kac dakika sonra ust tarafinda ____ gazete dergi Arşivi yazan yerin kapisina gelmistik. Yine cerenin burasi neresi diye soylenmesine izin vermeden onu içeriye surukledim. Iste boyle islerde ve yerlerde babamin adini ve soyadini kullanmaktan hic cekinmem. Yine ise yaramisti babacigim. Sayesinde Denizin populer olmasini sagliyordum. Ama bu sefer cok uzun yillar once cikan, -............. ARMAN (denizin babasi) YILIN KAÇAĞI- adli mansetle belirtilen bir gazete haberiyle konusulacak. Istedigi bu degilmiydi sonucta? Herkesin gozunde Ada Demirtaş'i kucuk dusuren ILK kisi olup populer olmak istemiyomuydu. Amacina ulasmisti her ne kadar gelisi farkli olsa da populerligi elde etmisti...
***
"ünlü iş adamı, milyarder Kenan ARMAN'ın Türkiye'den ani kaçış sebebi belli oldu! Bugüne dek hep "kendi elleriyle bugune kadar geldi" sözünü üzerinde sıkça kullandığımız Arman'ın buyuk sırrı ortaya çıktı. Bu gune kadar, kendi elleriyle çalıştığı çalışmalarla değilde, kendi elleriyle çaldıklarıyla geldiği belli oldu. Bundan sonra türkiye ye dönmesi zor gibi görünen arman ailesi aslında buyuk bir kaçakmış." Haberini defalarca defalarca okudu. Sanırım anlamakta zorluk çekiyordu Ceren.
Gazete haberiyle birlikte eve donerken ceren surekli sormustu nerden buldugumu. Ben ise her zamanki gibi ardimda cevapsiz sorular bırakmaya bayildigimdan yine cevaplamadim. Zaten annemler konusurken duymustum. O kadar onemli değildi. Simdi sirada bu haberi Can'a vermek var. Gelsin de oda işini halletsin. Halletsin ki sevgili Denizcigimiz populer olabilsin degil mi ama? Heralde buralardaydi hemen geldi. Yaptiklarimizi ve yapacaklarini anlattigimda agizi 2 karis acik kaldi ve "yuh be ada valla korkulur senden" diyebildi yanlızca. Ee kiminle oynadigini bilmesi gerekiyo denizin de.
***
Abi hadi acelemiz var yaa cabuk cikart şunları diye soylendi can karsisindaki adama. Adam dedigime bakmayin baya yakisikli bi erkekti. Cani dinleyip kirtasiyeye geldik su gazete haberlerini bastırmak icin of be can. Guya daha okula kimse gelmeden gidicez de panolara asicaz of valla of. Cani severim cok iyi cocuktur oz kardesim gibi ama su huylari yokmu beni cileden cikartmaya yetiyo he. Herneyse sonunda fotokopileri alip yola koyulduk. Sanirim en basit is kaldi geriye. Panolara asmak.
***
Cok mu erken konuştum basit derken ne. Resmen öldüm lan. Acaba deniz nasil bir tepki vericek görünce. Gururunun fena halde zedelenecegine adim gibi eminim. Boyle olmasini istemezdim. Cunku o benim nefret ettigim biri değil. Nefret edemem ki ben ondan. Ama sanirim ben bunlari yaptigimda benden fena nefret edicek hatta okulunu degistirmesi bile soz konusu. Aman banane ben mi dedim ona git sacma sapan konus diye. Geri zekali ya. Bi an icimdeki ada ortaya cikiyo. Uzuluyorum falan ama sonra düşününce eger uzulmeme degecek biri olsaydi beni sinirlendirmezdi diye düşünüyorum. Haksizmiyim ama. Sanki ben ona durduk yere bunlari yapiyorum. Yaptiklarinin cezasini odemeyi bilmeli bugune kadar kimse ogretmemis ama bundan sonra sanirim unutamaz bile.
***
basta can olmak uzere hepimizin buyuk ugraslari sayesinde fotokopileri panolara muntazam bir sekilde yerlestirdik tek kisinin bile gormemesi imkansiz sinif, sira nerde duz zemin varsa uzerinde de Denizimizin populerliginin baslangic kagitlari var ^^
***
cogu kisi okula gelmis ve Deniz'e laf soylemeyen, ayiplamayan, arkasindan konusmayan kalmamisti planim tamda istedigim gibi isliyor. geriye tek kalan bu haberi denizin gormesi derkeen karsidan gelen kisiyi tahmin etmek cok da zor degildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA "SENİ SEVİYORUM" DE (DÜZENLENİYOR)
Literatura FemininaHerkesin bir hayali vardır. Gerçekleşmesi için canını bile ortaya koyabileceği. Sanırım o “herkes” den olamayacağım asla. Çünkü benim hayal edecek, isteyecek hiçbir şeyim yok. Mükemmel bir ailem, harika derslerim var. Okulumun en popüleri, şehrin en...