BÖLÜM 14

187 17 0
                                    

Şu an 14. bölümdeyiz ve bu bölüme kadar hiç bir zaman vote ve yorumlar için kısıtlama yapmadım benim tarzım değil çunku ama oylar ciddi anlamda çok az sayıda okunma sayısı çok kısa surede artıyor ama vote oyle değil olduğu yerde kalıyo sizden ricam biraz daha ilgilenebilmek.. vote tuşuna basmak saniyelerinizi bile almaz.. şimdiden çoook teşekkurler :***

***************************

   Yine bir okul günü daha.Okuldan nefret ettiğimi söylemişmiydim. Güne her zaman ki gibi Cerenin sesiyle uyandım. Her sabah hiç üşenmez beni arar ve yataktan kalktığıma emin olana kadar telefonu kapatmaz.Çok seviyom be bu kızı. Hafta sonu dahil 4 gündür okula gitmiyodum ve artık gitme zamanı çünkü ortamı fazla boşladım.Sırf kendime gelicek o Deniz efendiyi görmemek için gitmemiştim okula. Dolabımın karsısına geçip elime ilk gelen kiyafetleri cikardim ve üzerime gecirdim. Saçlarımı ve makyajimi yapıp çalisma masamdaki cantami alip odadan ciktim. Hazırlanmış olan kahvalti masasindan agzima bi kac tane bisiler tikiştirip evden ciktim.

***
   
    Okula gelmeme 3-4 dakika kala Cerene mesaj attım kantine gitmesi için. Ben gittiğimde bizim masaya oturmuştu Can'la birlikte. Yine mi kavga ediyorlar yaa sıkıldım artık. Çocuk gibi didişip duruyolar. Masaya oturduğumda ikiside susup bana döndüler ve bana neden kavga ettiklerini anlatmaya başladılar tek sorun vardı sırayla anlatmak yerine aynı anda konuşuyolardı. Tesadufe bakın ki hiç de merak etmiyorum. Yüz ifademden anlamış olacak ki Ceren'im konuyu kapattı. Dayanamayıp "ee ben yokken neler oldu anlatın bakalım" dedim. İlk önce birbirlerine "anlatalım mı anlatmayalım mı" der gibi baktılar. Sonrasında ise "sen anlat" yarısına girdiler. Bense dayanamayıp "uuf hadi ama sıkıldım anlatın biriniz" diye bağırdım. Ve Ceren tam soze girecekken, boynuna astığı karttan nöbetçi öğrenci olduğunu anladığım kız yanıma gelip "saat 2de konferans salonunda seçmeler var" dedi "iyide canım bundan banane" diyip gulumserken kızın verdiği cevap karşısında gulumsemem solmuşken kız arkasını donup çoktan gitmişti. Bense arkasından bakakaldım. Ardından Ceren "heh bende bunun için seninle konuşucaktım. Okulda bi şarkı yarışması duzenleniyo. Ve buna Deniz katılıyo. Sevgili Can arkadasımız sende katılırsın diye düşündü ve senin ismini de yazdırdı." Dedi. Sanırım sinirlenmekte haklıydım.

***
  
  Bir elimde portakal suyu diğer elimde tost yemek yerken telefonun zil sesini duydum. Kimin aradığına bakmak için elime aldığımda, telefondan çıkan müziğin alarm sesi olduğunu anladım. Hemde seçmelerin 5 dakikaya başlayacağını bildiren bi alarmın sesi. Ben daha doymamıştım kii. Ceren ve Can'ın "başaracaksın" dileklerini aldıktan sonra ayağı kalkıp konferans salonuna ilerlemeye başladım.
    Başımdaki büyük ağrıyla gözlerimi açmayı denesem de yapamadım. Ve kendimi uykunun huzur dolu kollarına teslim ettim.

***

Deniz'in Anlatımı

    Saat 14.17 ve ben tam 13 dakikadan beri konferans salonunda seçmeler için sıranın bana gelmesini bekliyorum. Geç kaldığım 5dakikada da Adayla birlikteydim. O kısacık 5 dakika içerisinde Adayı bayıltmış ve spor salonuna kitlemiştim. Böylece seçmeleri kaçıracak ve kazanan ben olacaktım. Demirtaş ilk defa yeniliyor. Fakat açıklayamadığım sorular var kafamda. Adanın uzulmesini istiyor muyum? Evet. İstediğim oldu mu? Evet. Pişman mıyım? Yine evet. Terslik yok mu?
    Beynimin içindeki melek "git Ada'yı ordan kurtar, kız zor durumda kafasında kalıcı hasar olabilir" dese de; şeytan "babana yaptıklarını hatırla ve acıma." Diye haykırıyor. Yine şeytana uyucam sanırım. Zaten bi 15-20 dakikaya kendine gelmiş olur ve çığlıklarını duyarlar. Yada daha kendine gelmeden yokluğu fark edilir ve kurtarılır.
    Ben kendi kendime böyle düşünürken birilerinin bana seslendiğini fark ettim. Bu "birileri" ise bizim "taş kadın" diye hitap ettiğimiz müzik hocasıymış. Kadın cidden taş gibi. Yada giydiği kıyafetten saçından makyajından oyle duruyor. Kadın güzelliğini kullanmayı biliyor. Yada parasını mı demeliydim. Parasını konuşturduğu belliydi işte.
    Derin hocanın üzerinden gözlerimi alıp karşıda duran kürsüye doğru ilerledim. Üstünde de şarkıların sözleri duruyordu. Aralarından bildiğim bi şarkıyı seçmeye çalışıyordum ve birinde takılıp kaldım. "Somebody That I Used To Know - Gotye"

BANA "SENİ SEVİYORUM" DE (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin