Happy Birthday!

75 11 24
                                    

ჰეილის წასვლის შემდეგ მისაღებ ოთახში დივანზე ვკალათდები და ჩემს დაქალებს ვურეკავ. რამდენიმე ზარის შემდეგ ორივე მპასუხობს და ვიდეოში მათი გამოსახულება ჩნდება.

-ეიიი!!! როგორ მომენატრე,შე საძაგელო!-მეუბნება ლიზა და საყვარლად მიღიმის.

-მეც ძალიან მომენატრეთ,ტკბილებო!

-რა ხდება ახალი?-მეკითხება ნინა,მე კი ყველაფერს ვუყვები ჰეილიზე და მის ქმედებაზე. ორივეს ძალიან გაკვირვებული სახეები აქვთ და რამდენიმე წუთის მანძილზე პირდაღებულები მაშტერდებიან.

-ეგ გოგო რაღაცას ხლართავს!-ამბობს ნინა.

-ძალიან გულწრფელი იყო ნინ...-ვლუღლუღებ.-თან რაში სჭირდება ამდენი ტყული,ალბათ მიხვდა,რომ ასე უკეთესია,რომ ჩვენთან კარგი ურთიერთობა ჰქონდეს. თან შონის დაბადების დღისთვის სიურპრიზის მოწყობა გადავწყვიტეთ...

-ნინა მართალია ელე... თვალდახუჭული მაინც ნუ ენდობი მაგ გოგოს... დაგავიწყდა რა გააკეთა მაშინ?-ლიზაც ნინას ეთანხმება.

-რა თქმა უნდა არ დამვიწყებია ის,რაც გააკეთა,მაგრამ მაშინ საღ გონებაზე არ იყო... ბევრი დალია და თავს ვერ აკონტროლებდა... მეორე შანსს ყველა იმსახურებს გოგოებო...-ყველას მიმართ ყოველთვის კარგად ვარ განწყობილი. ადამიანს ბევრ რამეს ვპატიობ.

-მართალი ხარ,მაგრამ მაინც სიფრთხილე გამოიჩინე კარგი?-მიღიმის ნინა.

-კარგი! და ჰოო შონის დაბადებისდღეზე დაპატიჟებულები ხართ! თანაც მისი ბევრი მეგობარი იქნება. მათ შორის ჰარიც!-თვალს ვუკრავ ნინას.

-ჰარიც??? ღმერთო,რა კარგია! რამდენიმე კვირაა ერთმანეთთან ხშირი მიმოწერა გვაქვს და ისე მინდა მასთან შეხვედრაა..-არც კი ვიცოდი,რომ ნინა და ჰარი ერთმანეთს ეკონტაქტებოდნენ.

-ძალიან მაგარია! მოკლედ ხვალ საღამომდე აუცილებლად უნდა იყოთ კანადაში. თქვენი დახმარება დაგვჭირდება.

There's nothing holdin' me back.Where stories live. Discover now