× Kıvılcım: acının kalıntıları ×

298 22 70
                                    

"Yine mi uyuyakaldım?"

"Çok kötü bir rüya gördüm Tony"

"Çok kötü bir rüya"

Astoria gözlerini yavaşça araladığında kendini ihtiyaç odasında buldu. Burada ne yaptığını sorgularken birden dün olanları hatırladı. Malfoy'u, kavgalarını, ağlama krizini ve Malfoy'un ona sarılışını... Cidden neden yapmıştı ki bunu? Astoria şuan kendini hem suçlu hem de ona borçlu hissediyordu ve ona borçlandığı için yine ondan nefret ediyordu. Malfoy'u yaraladığı halde, ağlarken onu yine Malfoy teselli etmişti. Kafasını sallayarak düşüncelerini uzaklaştırdı. Bir sinir krizi daha geçirmek istemiyordu.

Gerinerek kalktı ve karşısındaki aynaya bakarken buldu kendini. Bütün yüzü ve özellikle gözleri ağlamaktan şişmişti. Normalde berbat görünmesi umrunda olmazdı ama Terry'nin kendisi için endişelenmesini istemiyordu bu yüzden ufak bir büyüyle kendisine çeki düzen verdi.

Her şeye rağmen dün olan en önemli olay Malfoy ile olan kavgaları ya da sarılmaları değildi. Astoria gördüğü rüyayı düşündü. Tony yanındaydı ve o kadar gerçekçiydi ki, varlığını hissetmişti sanki. Genç kız rüyayı tekrar tekrar geçirdi aklından. Hiçbir ayrıntısını unutmamak için iyice özümsedi gördüğü şeyi. Tony yine onun üstünü örtüyordu, muhtemelen Astoria yine ortak salonda kitap okurken uyuyakalmıştı. Tony sessizce uzaklaşıyordu, Astoria'yı uyandırmamak içindi muhtemelen.

Genç kız ağlamaya başlamadan hemen önce üstünü örten ve sessizce uzaklaşan kişinin Draco olduğunu anladı. Şimdi ona bir kez daha borçlanmıştı işte. Ve bundan hâlâ nefret ediyordu.

× × ×

Terry gülümseyerek kahvaltı masasında Astoria'nın yanında yerini alırken genç kız hafifçe gülümsemeyi denedi. Zihnini boşaltması gerekiyordu. Ancak aklından atamadığı bir sürü düşünce vardı.

"Günaydın Ria, yine yüzünde güller açıyor" dedi Terry tabağına yemekleri doldururken.

"Üzgünüm" diye söyledi Astoria "Mutlu yüzümü kaybettim"

"Bulmana yardımcı olmamı ister misin, senin için gelecek postasına ilan verebilirim"

"Ah, kapa çeneni Boot. Sinirimi bozuyorsun" dedi genç kız yemeğini çatallarken.

"Ben de seni seviyorum" diye söyledi Terry sırıtarak "Bu arada Cho'nun dönemindeki öğrenciler bu hafta  son sınavlarını da verip mezun oluyorlarmış"

"Demek Marietta gidiyor, en azından bu iyi haber" dedi Astoria düşünceli bir şekilde yemeği ile oynarken

"Aslında çoktan mezun olmaları gerekirdi ama profesör Flitwick'in dediğine göre birkaç evrak işi ve eksik sınavlar yüzünden bu seneye kalmış. Her neyse, sonuç olarak bu haftasonu onlar mezuniyet kutlamaları için Hogwarts'da kalırken biz de Hogsmeade'e gideceğiz"

"Zaten bu hafta sonu gidecektik" diye homurdandı Astoria "mezuniyetleri ile alakalı bir şey değil bu"

"Evet ama bayan somurtkan, bu sefer reşit olan öğrenciler için bir gecelik izin var" dedi Terry "yani gece geç saatlere kadar kalabiliriz, neşelen biraz"

"Ben reşit değilim" dedi Astoria daha da somurturken

"Yoksa söylemedim mi? Yanında reşit biri olduğu sürece sen de gelebilirsin" dedi Terry sırıtarak

Extinguished Lonely Stars  ×Drastoria×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin