× Kıvılcım: düşmanını tanımak ×

263 19 69
                                    

"Gryffindor'dan iki çocuğu Luna'ya sataşmaya çalışırlarken yakaladım ve buna nasıl cüret ederler, kimse benim en yakın arkadaşıma bulaşamaz. Bu yüzden ikisini de yarasa umacı büyümle bir güzel benzettim" diye konuştu Ginny Weasley yumruk yaptığı elini diğer elinin avucuna vururken.

Astoria bir haftadır takıldığı 'minik' arkadaş grubu ile Üç Süpürge'de oturuyor ve kaymak birasını yudumluyordu ve elbette hepsi birlikte Ginny'nin ceza alma sebebini dinliyorlardı.

Eskiden olsa bir grup insan ile sürekli aynı ortamda bulunma düşüncesi yüzünden kafayı yiyebilirdi çünkü çok fazla insan çok fazla konuşma içeriyordu ve çok fazla düşünce. Aynı zamanda bir sürü problem ile fazlaca yanlış anlaşılma ve bu yanlış anlaşılmaları düzeltmek için çok fazla kendini açıklama ihtiyacı hissetme.

Bütün bunlar Astoria için hala oldukça korkutucuydu ancak bir şekilde kendini bu 'minik' grup ile takılırken bulmuştu. Genelde konuşmayıp sadece dinlese de kalabalık bir çevrede bulunmak garip hissettiriyordu. Eskiden sadece Tony'si vardı ve Astoria kesinlikle sosyal bir insan değildi, yanında Anthony olduğu sürece kimseyi umursamazdı. Tony'nin ise onun aksine birçok arkadaşı vardı, Terry ile de bu sayede arkadaş olmuştu genç kız.

Daha sonra ise Tony'si gitmişti ve Astoria yapayalnız kalmıştı, etrafında insanlar olsa da bu yalnızlık hissinden bir türlü kurtulamıyordu.

"Bunun yüzünden ceza aldığın için üzgünüm" dedi Luna ve Astoria rüzgar kadar hafif olan ses ile düşüncelerinden sıyrıldı.

"Neden üzülüyorsun, benim için zevkti" diye söyledi Ginny, yüzünde oldukça ciddi bir ifade vardı.

"Bundan eminim" dedi Hermione hafifçe gülerek "Ceza almaya alışık zaten"

"Bana diyene bakın" diye hafifçe sitem etti Ginny ve masadakilerin çoğu onu mırıltılar eşliğinde onayladı.

"Başınızı belaya sokma konusunda siz üçünüzün özel bir yeteneği var" dedi Neville "Ve Hermione'nin beni taşlaştırdığı zamanı da unuttum sanmayın"

"Tam onun yapabileceği bir şey" dedi kızıl kız şeytani bir sırıtmayla ellerini birbirini sürterken "Korkunç bir şekilde soğukkanlı"

Ron ve Harry onu başıyla onaylarken Hermione ofladı.

"Bunun için ne kadar çok özür diledim bilmiyorum" diye söyledi kabarık saçlı genç kız Neville'a dönerek "Ve beni kesinlikle yanlış tanıtıyorsunuz" Bu sefer Astoria'ya dönerek konuşmuştu.

Onun arkasından bunun yalan olduğuna dair tuhaf hareketler yapan Ginny'e gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı Astoria ve Hermione'ye ona inandığını söyledi.

Daha sonra ise Terry ona Ginny'nin haklı olduğunu fısıldadığında, daha doğrusu fısıldadığını sandığında Hermione'den ters bir bakış kazanmıştı.

Bir süre daha bu şekilde sohbet etmeye devam ettiler ve Astoria da bu süre boyunca kendini saate bakmaktan alıkoyamamıştı.

Bugün Hogsmeade gezisi için özel olarak akşam izni de verilmişti ve akşam için Astoria'nın Draco Malfoy'a sözü vardı. Bekletilmeyi sevmediği için birini bekletmekten de nefret ederdi, durmadan saati kontrol etmesindeki en büyük sebep buydu elbette ancak gergin olması da sebeplerden biri sayılabilirdi tabi.

"Ah, neredeyse zamanı gelmiş" dedi Ginny saate bakarak "Madam Rosmerta bu akşama özel bir parti vereceğini ve 'hiç yapmadım'* gibi muggle oyunları da oynanacağını söylemişti, tabi büyücü tarzında. Hiç oynamadım ama Herm'in anlattığına göre işler oldukça ilginçleşecek gibi görünüyor"

Extinguished Lonely Stars  ×Drastoria×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin