× Tutuşma: tereddütler ×

160 8 35
                                    

"Astoria!"

Terry'nin sesini duyan genç kız tersi yönünde hızlandırdı adımlarını. Yine kaçıyordu çünkü bu yüzleşeceği birçok sorunu çözmekten daha kolaydı. Hem Terry'nin onu yeniden bir şeylere ikna etmeye çalışmasını da dinlemek istemiyordu. Terry doğası gereği bir arabulucuydu ve bu özelliğinden olsa gerek ne zaman bir çatışma çıksa bunu çözmeyi kendine görev ediniyordu. 

Gerçi bu sefer çözebileceği bir çatışma da olmamıştı, Astoria her zamanki gibi batırmış ve  bunu düzeltmek için uğraşmak yerine kaçmayı uzaklaşmayı tercih etmişti. 

Her şey Ginny'nin onun bu aralar sık sık sıvıştığını fark etmesi ile başlamıştı. Oysaki Astoria bunu o kadar da sık yapmıyordu- Malfoy ile buluşmayı yani. Ancak bu konuda içten içe bir suçluluk duyduğundan olsa gerek biraz fazla savunmacı davranmıştı. Ginny ise bu savunmacı tavırdan çok farklı anlamlar çıkarmaya başlayarak muzipliğini sürdürmüştü. Karagöl'ün kenarında bulunan kayın ağacının altına grupça serildikleri bir gündü. Belki bu kadar kalabalık olmasalar Astoria o kadar paniklemezdi ya da Ginny bir şeylerin ters gittiğini daha hızlı anlardı ancak ikisi de olmamıştı ve olayları olduğu noktaya sürüklemişti. 

Astoria; Harry, Hermione, Ron, Ginny, Neville ve Luna ile birlikte otururken herkes tembelce laflıyor ve havanın soğumasıyla dışarıda geçirdikleri vakitlerin azalacağından yakınıp duruyorlardı. Terry birkaç dakika önce başka bir grup arkadaşı tarafından alınıp götürüldüğünden orada değildi.

Bundan olsa gerek hasarın ne kadar büyük olduğundan habersiz ve beni ikna etmeye çalışıyor  diye düşündü genç kız. 

Astoria her zamanki gibi konuşulanları dinlemekle ve dinlediğini belli etmek için kafa sallamakla meşguldü. Her kafadan bir ses çıktığı için kimin kimi dinlediği pek belli olmuyordu bu yüzden genç kız, Neville'ın bitki bilim ile ilgili bir şeyleri anlatmasını dinlerken sık sık kafa sallıyordu ancak bir noktadan sonra Ginny her zamanki taşkınlığı ile Neville'ı susturup Astoria'yı dürtmüştü. Durumdan memnun olmayan Neville somurtarak kızıl kızın saçını çekse de Ginny yeni bir uğraşın heyecanından olsa gerek hiç oralı olmayarak Astoria'ya yönelmişti.  

"Önce Hogsmeade gezisi, şimdi de ihtiyaç odasında gizlice buluşmalar. Ya Daphne ile kız kardeş bağlarını güçlendiriyorsunuz ya da" demişti kızıl kız cümlenin sonunu uzatıp kaşlarını kaldırarak ima dolu bir bakışla. 

"Ya da ne?" diye söylenmişti Astoria anlamayıp gülerek. Aslında imayı anlamıştı ancak herkesin gözü onun üzerinde olduğu için panikleyip utanmıştı o an. 

"Ya da Daphne aslında Daphne değil" demişti Ginny bu sefer. 

"Gin" diye söylemişti Hermione uyaran bir tonla ancak kızıl kız aldırış etmeyip muzipçe arkadaşına bakmıştı. 

"Sır gibi sakladığına göre özel biri olmalı"

"Özel falan değil" diye çıkışmıştı Astoria hemen savunmaya geçerek. Bahsi geçen kişinin Malfoy olması paniklemesini iki kat attırmıştı. 

"Hadi ama" diye mırıldanmıştı Ginny "Sen benim neredeyse tüm soyağacımı bilebilirsin ama ben senin hakkında hiçbir şey bilmiyorum"

"Bunun sebebi çok konuşman" diye mırıldanmıştı Ron ve kızıl kızdan ters bir bakış yemişti.

Astoria gözlerini Ginny'den kaçırdığında kendini köşeye sıkışmış gibi hissetmişti. Malfoy ile yaptığı konuşmalar onun için duygusal olarak ağır ve belki de kafa karıştırıcıydı. Daha kendi içinde bile bir şeylere anlam vermemişken bu konudan konuşmak sadece kaçmak istemesine sebep oluyordu ve belki de bu yüzden kızıl kız ile aralarında oluşmaya başlayan bağı bıçak gibi kesip atan o sözleri söylemişti.

Extinguished Lonely Stars  ×Drastoria×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin