Tak,Zdeničko {zdenickalisticka}, konečně jsi se dočkala!
Je to už několik týdnů, co nám(mně a Siriusovi) přišel dopis z Bradavic. Dnes je 1.září a my konečně odjíždíme z tohohle strašnýho domu, pryč od naší rodiny. Matka nám furt dávala do hlavy,že se máme bavit jen s čistokrevnýma kouzelníkama a Sirius za protestování, že se bude bavit s kým bude chtít dostal již pár ran ohnivým bičem. Taky mám stejný názor jako Siri, ale mně to za ty rány nestojí. Reg se mi přiznal, že se mu nechce zůstávat doma,že tu bude sám, ale já s tím nic neudělám. Regulusovi neříkám všechno, ale mám ho ráda. Rozhodně více než Sirius. Čeho se ale bojím nejvíc, že se dostanu do Zmijozelu, jak chtějí rodiče. Chci do Nebelvíru, stejně jako Sirius. Také jsem na Příčné ulici od matky dostala klíč od svého trezoru u Gringottových, takže se to neodporování aspoň vyplatilo, Sirius ho nedostal a matka řekla,že jeho jmění rozdělila mezi mě a Reguluse. To už jsem ale moc odbočila. Konečně jsme došli na nástupiště 9 a 3/4, s předstíraným smutkem jsem se rozloučila s rodiči, s opravdickým smutkem se rozloučila s Regulusem a už jsme se Siriusem zmizeli ve vlaku.Hledali jsme zrovna volné kupé, když jsem do někoho narazila. Omluvila jsem se a koukla jsem se na dívku, která nevypadala, že by se na mě zlobila. Natáhla ke mně ruku:,,Stella Lupinová, moc mě těší". Usmála jsem se na ni:,,Kate Blacková, ráda tě poznávám". Zadívala se na mě s obavama, poté mi došlo,co si mně asi myslí, že jsem stejná jako moje rodina. Vtom naštěstí přišel Siri. Jelikož náš rozhovor slyšel, řekl jen:,, Nejsme jako naše rodina, Sirius Black, těší mě". Dívka se mile usmála a najednou přišel ještě jeden kluk, byl jí dost vzhledově podobný.,, Ségra, kde vězíš? Čekám už celou věčnost". Otočil se na nás:,,Jmenuju se Remus Lupin". Představila jsem mu mě a Siriuse, přičemž Sirius zase dodal, že nejsme jako naše rodina.
Rozhodli jsme se vydat hledat volné kupé. Na konci vlaku se nám konečně poštestilo a svalili jsme se na pohovku v kupé.Mezitím ve vedlejším kupé
Pohled Rossie
,,Ahoj, máš tu volno?" zeptala jsem se dívky s ohnivými vlasy.,,Ano, mám" přívětivě odpoví.,,Lily Evansová, těší mě" podala mi ruku.,,Rossie Potterová a to střapaté pako za mnou je můj bratr James" představila jsem nás. S Lily jsme si dlouho povídali, James z ní nemohl spustit oči. Je mudlovského původu, ale naše rodina s tím žádný problém nemá. Máme toho strašně moc společného. Obě dvě se nemůžeme dočkat na OPČM a lektvary.Pohled Kate
Během cesty do Bradavic jsme zjistili, že toho máme hodně stejného. Pár věcí jsem jim sice zatajila, ale jednou jim je určitě řeknu. Když se nad tím zamyslím, pár věcí o mně neví ani Sirius. Jako například to, že umím trochu ovládat oheň. Všichni jsme se shodli, že se chceme dostat do Nebelvíru a doufali, že se tam dostanem. Přece jenom, rodinná tradice je Zmijozel, který je plný čistokrevných kouzelníků kteří se těší, až se budou moct přidat mezi Smrtijedy. Jako naše rodina. Popravdě jsme se Siriusem tím, že se dostaneme do Nebelvíru chtěli tak trochu naštvat matku, Regulus tu rodinnou tradici určitě dožene. Když tak nad tím přemýšlím, jsem strašně zbabělá. Apoň jednou jsem se měla postavit své matce. Né si chránit zadek tím, že s ní budu souhlasit. Proč se jí vlastně tak bojím? Přece jenom, umím ovládat oheň a to i bez hůlky. To jaksi neví ani Sirius. Zjistila jsem to, když jsem si přála, aby matce ten ohnivý bič, kterým Siriuse trestala pálil méně. Ten bič jsem skoro zhybnotizovala. Poté přišel Sirius v celkem normální náladě, že to dneska bolelo méně. Ale teď zpátky do dění ve vlaku. Prý budeme za 15 minut na místě. Se Stellou jsme vyhnali kluky z kupé, abychom se mohli převléct. Kluci se zvládli převléct na chodbě v uličce, čemuž se celkem dost divím. Ale my se Stellou už jsme převlečené též a za 5 minut budeme na místě. Konečně daleko od příšerné matky. Asi se divíte, proč pořád nadávám jen na matku. Táta mě má ve skutečnosti rád, před matkou sice občas něco řekne, ale nikdy mě nezbil. Abych nezapomněla, dostala jsem od něj řetízek, který má prý nějakou čarovnou moc, ale neprozradil mi jakou. Stejný má i Sirius, tudíž to jednou zjistíme společně. Ale zaráží mě, že Regulus ten přívěsek nedostal.
ČTEŠ
Kate Walburga Blacková [pozastaveno]
FanfictionS předstíraným smutkem jsem se rozloučila s rodiči, s opravdovým smutkem jsem se rozloučila s Regulusem a už jsme se Siriusem zmizeli ve vlaku. Takhle začal náš první rok v Bradavicích. Ve vlaku jsem si ještě ani nedokázala představit, co všechno v...