14. Konec třetího ročníku

71 7 2
                                    

Pohled Kate

Začali jsme žít život jako předtím. Až na jednu výjimku. Stella a Sirius už spolu neflirtovali. Vlastně spolu vůbec nemluvili. Ano, tušíte to správně, Sirius to nepřijmul. Nebo spíš nevěří Stelle. Myslí si, že to ona byla ta holka, se kterou Regulus chodil, nemyslí si, že Regulus chodil s nějakou Zmijozelkou. Snažila jsem se ho několikrát přesvědčit, že Stella říká pravdu, ale neúspěšně. Rve mi to srdce vidět, že oni dva se spolu nebaví. A Stella se kvůli tomu hodně trápí. Remus mi říkal, že Sirius to nedává najevo, ale že si je jistý, že ho to trápí taky. S Remusem se teď bavím více než předtím. Přece jenom, jsou to naši kamarádi a sourozenci. James začal balit Lily ještě více než předtím a ta je z toho na nervy. No, nedivím se jí, když ji říká, jak jí to sluší a takové věci přes celou třídu. Kdy už konečně pochopí, že ona o něj nemá zájem?

¬¬¬

Konec třetího ročníku

,,Kate, máme už všechno?" zeptala se mě Stella. ,,Měli bychom mít, protože jsem už nic našeho tady neviděla a kluků bychom nic neměli mít" odpověděla jsem jí. Jelikož jsme odjížděli, už jsem měla hábit v kufru, protože je to mnohem pohodlnější. Ze zadní kapsy džínů jsem vytáhla zrcátko a doufala jsem, že mi Sirius odpoví. ,,Siriusi, jsi tam?" zeptala jsem se do zrcátka. ,,Jo, a tak trochu nestíháme balit, potřebuješ něco důležitého?" koukla jsem se na Stellu a ta kývla. Obě jsme věděli, že potřebují pomoct. ,,Tak pro nás přijděte, za chvilku budeme čekat u schodů k vašemu pokoji, přijdeme vám pomoct" oznámila jsem mu. ,,Ale Remus má už sbaleno, takže Stella chodit nemusí" odvětil Sirius. Nechápu, proč se přes to prostě nepřenese. ,,Kate, to je v pohodě" ozvala se Stella. ,,Ne, není, nenechám tě tady jen tak sedět" řekla jsem jí. ,,Ale James určitě potřebuje taky pomoct, jak ho znám" navrhla jsem mu. Sirius zatím nic neřekl, ale slyšela jsem Jamese, jak ho přesvědčuje, že potřebuje pomoct. ,,Prostě pro nás přijděte, za chvíli tam jsme" zastavila jsem tím debatu a rozhodla. ,,Kate, to jsi vážně nemusela, už jsem si zvykla" řekla mi Stella. ,,Nemusela, ale chtěla. Nemusíte se pořád jenom hádat a navíc, Peter potřebuje taky pomoct, tomu pomůže Remus a potom tam je James a Sirius, myslíš, že bych ty dvě paka zvládla sama? Pojď už" řekla jsem jí a my jsme se vydali i s našimi kufry ke schodům, kde už na nás čekali kluci.

¬¬¬

Všichni jsme již měli sbalené věci a byli na cestě domů. Byli jsme ve vlaku, v kupé jsme byli já, Stella, Remus a Peter. Už mi ani tolik nevadí, že je tady Peter, asi si prostě budu muset zvyknout. Sirius a James jsou v kupé s Rossie a Lily, přičemž Lily tam je jenom kvůli Rossie, ale James je z toho stejně nadšený. Protentokrát je asi dobře, že jsme se Siriusem od sebe, hlavně kvůli Stelle. Už nevím, co víc udělat pro to, aby se spolu zase začali bavit. Anebo aby ji Sirius alespoň respektoval. ,,Kate, nemysli na to, není to tvoje vina. To jen Sirius si nedá říct" ozve se z ničeho nic Remus, který vypadal, že jenom čte knihu a nic jiného nevnímá. ,,Jak víš, že myslím zrovna na to?" udiveně jsem se ho zeptala. ,,Prostě to poznám. Máš takový roztomilý zamyšlený výraz, ale zároveň vypadáš smutná. Tenhle výraz jsi začala mívat až v tomhle ročníku, jak se to stalo. Proto to poznám" odpověděl mi Remus. Ale počkat. On o mě vážně řekl, že jsem roztomilá? I při takových myšlenkách, jaké jsem měla před chvílí, se mi koutky rtů zvedly do úsměvu. Podívala jsem se na Stellu. Myslela na to samé. Že bych přece jenom u něj měla šanci? Já nevím. Je to komplikované. Ale asi má pravdu. Není to moje vina. Snažila jsem se dělat co nejvíc proto, aby Sirius se Stellou zase mluvil. Naštěstí na mě Sirius není naštvaný. Ale tyhle prázdniny rozhodně budou jiné než ty předešlé. A to hlavně proto, protože.......

Tak pokračování v další kapitole, ať se máte na co těšit :D. Pokusím se jí vydat co nejdříve, slibuji. Co zatím říkáte na vývoj vztahů mezi hlavními postavami? A chcete v nějakém dalším díle kapitolu, kde bude pohled Rossie nebo Lily? Určitě dejte vědět do komentářů, pohled, které osoby mám napsat a já to tak určitě v další kapitole napíšu. Moc děkuji za podporu, mám Vás moc ráda.

Update: Ať už tuto kapitolu čte kdykoliv, postavy, které byste chtěli, abych psala kapitolu z jejich pohledu můžete psát do komentářů, dokud tato knížka nebude ukončená.

Kate Walburga Blacková [pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat