Vzbudila jsem se po asi deseti hodinovém spánku, vyspaná krásně do růžova. Překvapivě jsem stíhala, bylo sedm ráno. Udělala jsem si ranní hygienu a nachystala jsem si věci do školy. Navlíkla na sebe hábit a protože jsem měla ještě tak dvacet minut, než půjdu na snídani, vzbudila jsem Stellu, protože jsem věděla, že bude ráda a šla si rozčesat své nezkrotné vlasy. Podařily se mi rozčesat tak, že jsem s nimi byla spokojená. Vzala jsem si tašku, abych se pro ní potom nemusela vracet, řekla jsem Stelle, že jdu na snídani a ať si pohne a šla jsem.
U Nebelvírského stolu jsem potkala Poberty. Ani jsem je nestihla pozdravit a už jsem slyšela Siriuse.
,,No co se to nestalo, Kate, ty sis přivstala, aby sis mohla rozčesat vlasy a mít je rozpuštěné?" vydal ze sebe na jeden nádech Sirius. Jenom jsem přikývla. ,,Katie, sluší ti to" řekl Remus. Měla jsem co dělat, abych nezrudla jako rak. ,,Děkuji" řekla jsem mu. Když v tom jsem se na něj zadívala...,,Děje se něco Remusi?Jsi celý bledý" zhrozila jsem se, že mu něco doopravdy je.
Kouknul se na nás všechny a řekl: ,,Je tu něco, co vám chci už dlouho říct, ale nemůžeme tady. Řeknu vám po vyučování na našem pokoji, dnes končíme všichni stejně." zajímalo mě co to bude. Vyučování se neskutečně táhlo, už jenom kvůli tomu, že jsem se nemohla dočkat, až nám to Remus řekne. Naštěstí jsem nebyla v ničem zkoušená a nedostali jsme žádný domácí úkol.Všichni jsem do sebe rychle naházeli oběd,protože jsme umírali zvědavostí, jenom Remus nepospíchal. Došli jsme ke schodům, které vedli k jejich pokoji. Zastavili jsem se. Sirius se mě zeptal: ,,Kde je Stella?"teď mi to taky došlo. ,,Má doučování z lektvarů, Lily se jí nabídla a řekla mi, že vám to mám říct" zalhala jsem s mírnými výčitky svědomí a odhodláním zjistit pravý důvod. Sirius se na mě chvíli díval, ale potom asi uvěřil. ,,Tak pojď " řekl a já mu skočila na záda. Všichni čtyři jsme došli na pokoj a čekali na Remuse. Kde je Stella ni zůstává záhadou.
Remus došel na pokoj jako poslední a začalo jeho vyprávění: ,,Jestli se po tom se mnou nebudete chtít bavit,bylo tady toto nejlepší přátelství které jsem kdy zažil". Ještě jednou se na nás všechny podíval a poté téměř neslyšně řekl:,,Jsem vlkodlak." Jako první mi došlo, co tady tato slova znamenají, neváhala a objala ho.
Byl trochu překvapený, ale objetí mi opětoval. ,,Reme i když jsi vlkodlak, nezmění to můj pohled na tebe.Vždycky tu pro tebe budu"zašeptala jsem mu do ucha, aby to slyšel jenom on.V tom jako by se James a Sirius probrali z transu a oba rychle řekli: ,,Všichni tu pro tebe vždycky budeme". Sirius se na mě podíval pohledem teď-Rema-obejmu-já a tak jsem se od něho odtáhla. Po té,co ho obejmul Sirius i James, zeptala jsem se ho: ,,Za jak dlouho je úplněk?". ,,Za dva dny" odvětil Remus.
Když jsem došla na svůj pokoj, byla tam Stella. Lily ani Rosie tam nebyli, takže jsem se rozhodla, že pátrání po důvodu, proč tam nebyla, nechám na jindy. ,,Stello, ty jsi věděla že je Remus vlkodlak?" zašeptala jsem. Podívala se na mě zlomeným pohledem. ,,Jak mi to dokázali tak dlouho tajit?" obejmula jsem ji. Poté se zvedla a odešla. Ale kam, o tom jsem neměla ani páru. Snad se to brzy dozvím.
Den,kdy je úplněk, odpoledne
,,Když už to před váma nemusím tajit, jdu za madam Pomfreyovou, dneska bude těžká noc" poznamenal Remus. Rozloučili jsme se s ním a já odešla do svého pokoje.Nemohla jsem spát. Musela jsem myslet na Remuse, přece jenom přeměna na vlkodlaka je dost bolestivá, takže jsem se rozhodla, že půjdu do knihovny. Jo, je dost pozdě a do knihovny nechodím, ale když bych se dostala k Jamesovi a Siriusovi do pokoje, mohlo by to vyjít. Vytáhla jsem zrcátko a zašeptala:
,,Siri? Spíš?" za chvíli už na mě koukal Sirius
,,Kate, co potřebuješ?"
,,Jamesův neviditelný plášť, myslíš, že bych si ho mohla půjčit?"
,,James taky nespí, tak přijď do společenky, půjdeme do našeho pokoje"
,,Dobře, jdu tam"
Za chvíli jsem už neslyšně vycházela z pokoje tak, abych nevzbudila holky a viděla Siriho, jak na mě čeká.Teďka mi něco došlo. Kde je sakra Stella?
,,Siriusi? Kde je Stella? Není ona taky... ty víš co?". Sirius ztuhnul.
,,Máš pravdu Kate. Musíme s tím něco dělat. Na co si chtěla Jamesův neviditelný plášť?" zeptal se mě Siri,když jsme vcházeli do jejich pokoje, kde Peter hlasitě chrápal a James na nás čekal. Jedna postel byla prázdná.
,,Chtěla jsem jít do knihovny, studovat vlkodlaky" skoro neslyšně jsem řekla.
,,Jdu s tebou" rozhodně řekl Sirius. A to by to nebyl James, aby se o to nezajímal.
,,O čem si to šeptáte?" zeptal se.
,,Kate chce jít do knihovny, studovat vlkodlaky a já se nabídl, že půjdu s ní.
,,A mě jste z toho chtěli vynechat? Jen si vzít můj plášť a zdrhnout? V žádném případě, jdu s vámi" rozhodně řekl James a to už jsme vycházeli z jejich pokoje s neviditelným pláštěm v ruce s tím, že všichni vyrazíme do knihovny.
ČTEŠ
Kate Walburga Blacková [pozastaveno]
FanfictionS předstíraným smutkem jsem se rozloučila s rodiči, s opravdovým smutkem jsem se rozloučila s Regulusem a už jsme se Siriusem zmizeli ve vlaku. Takhle začal náš první rok v Bradavicích. Ve vlaku jsem si ještě ani nedokázala představit, co všechno v...