3. první ročník

209 15 1
                                    

Stále Siriusův pohled
,,Katie?" zašeptal jsem do zrcátka. Netrvalo dlouho a Kate se objevila v mém zrcátku.,,Potřebuješ něco, Siri?" zeptala se mě. Miluju, když mi říká Siri, ale nikdy jsem ji to nepřiznal. Nepotřeboval jsem nic, jen jsem se s ní chtěl vidět.,,Co takhle se teď sejít ve společence?" zeptal jsem se jí. Kývla hlavou a to bylo pro mě znamení vyrazit. Zrovna jsem dosedl na křeslo, když přišla.
Pohled Kate
Sedla jsem si na křeslo naproti Siriusovi.
S: S kým jsi na pokoji?
K: Pamatuješ na Stellu z vlaku? No tak s ní a ještě s Rossie Potterovou, jak jsem ti říkala, jaká je její rodina a s Lily Evansovou, to je ta sympatická rudovláska. A ty?
S: Já jsem s Remem, to je ten bratr Stelly, s Jamesem Potterem a s Petrem Pettigrew. Celkem vtipný sourozenecký náhody, nemyslíš?
K: Jo, to teda jo. Bráško, jsem ráda že tě mám, víš to, že jo?
S: Vím to Katie. A ty určitě víš, že já tě mám rád nejvíc na světě, že?

Siriusův pohled
Otočil se na černovlásku, ale ta spala.  Nemohl ani zajít za jejími kamarádkami, protože by ho schodiště nepustilo. A tak ji musel ač nerad probudit. Zítra je to přece jejich první den!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
V prvním dnu jsme měli jako první hodinu lektvary. Nutno dodat, že se Zmijozelem. Měli jsme připravit nějaký podle profesora Křiklana "lehký" lektvar, ale s Kate na lektvary nemáme nějak nadání. Mně vybuchl kotlík samotný a Kate se podařilo vytvořit nějakou zžíravou látku, která naštěstí rozežrala jenom kotlík. Profesor ji včas zničil, takže se Kate nic nestalo.  Severus Snape, nějaký namyšlený Zmijozelák s černými mastnými vlasy se na nás jen pohrdavě koukal. Jeho lektvar patřil mezi nejlepší spolu s lektvarem od rudovlasé dívky Lily Evansové. Rosie Potterová nedopadla taky nějak špatně, ale Stella Lupinová na tom byla stejně jako já a Kate, ale aspoň nespůsobila nějakou pohromu. Remusovi a Jamesovi lektvary tak celkově šli. Jako druhou hodinu jsme měli obranu proti černé magii, která mě i Kate šla, stejně jako našim spolubydlícím. Přeměnování a kouzelné formule celkem ušly.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Čekal je rok plný zkoušek, učení, úkolů a samozřejmě žertů, ale všechno nakonec zvládli. Zkouškama prošli i když u lektvarů způsobili i nějaké pohromy.

Ahoj, vím, že to byla kratší kapitolka, ale potřebujeme se rychle dostat k zajímavějším ročníkům 😏.

Kate Walburga Blacková [pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat