Pohled Kate
Po večeři
,,Remusi, musíme se oddělit od ostatních, už ti to musím říct" naléhavě jsem mu řekla. ,,Dobře, když je to tak vážné" řekl a otočil se na ostatní. ,,Ještě musím jít na ošetřovnu za Madam Pomfreyovou, tak za Vámi přijdu až později, dobře?" zeptal se ostatních. Dost dobrá lež, Remusi. ,,Já půjdu s Remusem, přijdeme za Vámi hned po tom, co odejdeme z ošetřovny" oznámila jsem jim a dokonce se ani nezakoktala.
Pohled třetí osoby
,,Oni dva jsou spolu?" zeptal se James Siriuse tak, aby to ostatní neslyšeli. ,,Vypadá to tak, ale nemyslím si to. Remus totiž jednou říkal, že vztah nechce. Akorát vím že se Kate líbí Remus, ale víc toho vážně nevím" odpověděl Sirius tak, aby to slyšel jenom James.
Pohled Kate
,,Doufám, že víš kam jít, protože jinak to asi nepůjde" řekl mi ustaraně Remus. ,,Jo, ale půjdeme do sedmého patra, což znamená, že si budeme muset dát pozor, ať se nepotkáme s ostatníma" odpověděla jsem mu. ,,Kam chceš jít v sedmém patře? Do nějakého kumbálu na košťata?" zeptal se mě. ,,Nech se překvapit" odpověděla jsem mu tajemně.
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
,,Počkat, takže ty jsi vážně objevila komnatu nejvyšší potřeby v prvním ročníku, kvůli tomu, že jsi zapomněla zahnout do Nebelvírské věže?" zeptal se mě užasle Remus. ,,Takhle jsem nad tím nepřemýšlela, ale ano. Problém je v tom, že sem může kdokoliv, kdo tu místnost najde, takže jsem se tady párkrát s někým potkala" odpověděla jsem na jeho otázku. ,,Takže jestli to chápu správně, ty o téhle super místnosti víš asi dva roky a nám si nic neřekla?" řekl trochu vážně Remus. ,,Jo, protože jak znám Jamese, někde by se Siriusem o tom prokecli a to jsem nechtěla. Hlavně se prosím nezlob" řekla jsem a sklopila hlavu. ,,Nezlobím se na tebe Kate, jen už bychom se měli začít bavit o tom, co se včera stalo" řekl trochu ustaraně Remus.
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
,,Takže jestli to chápu správně, viděli jste Stellu s tvým mladším bráchou objímat se po tom, co den předtím flirtovala s tvým starším bráchou" celé to shrnul Remus. ,,Ano, jenže jsme ji nenechali nic vysvětlit. Ale kdybys viděl Siriuse, byl zlomený. Takhle jsem ho viděla poprvé a doufám, že taky naposledy. Mám strach, že už to nebude jako dřív, ale já si to nechám od Stelly vysvětlit a ať to je jakkoliv, tak se jí pokusím pochopit. Přece jenom, je to moje nejlepší kamarádka a já ji musím podpořit i v takových chvílích. Ale je to těžké, protože Sirius je ten člověk, kterému ublížila. Ale vím, že jí to taky bolí a že to tak nemyslela. Vždyť já ani nevím, jak to bylo. Ale je mi jasné, že ať to bylo jakkoliv, Sirius tomu neuvěří a bude si myslet, že Stella je ta holka, co chodí s mým mladším bráchou. On už je prostě takový. Ale já jsem hrozná kamarádka, protože se jí celý den vyhýbám. Jsem ten nejhorší člověk na světě" propadla jsem své nejhorší myšlence, která mě trápila už od začátku tohoto všeho a rozbrečela se. Zase! okřikla jsem se v duchu. Ale mně to bylo teď jedno, protože už jsem s tím nic dělat nedokázala.
,,Kate, podívej se na mě. Jsi úžasná holka, rozhodně ne nejhorší člověk na světě. To zaprvé. Na tvém místě by tak jednal skoro každý, protože vybrat si mezi sourozencem a nejlepší kamarádkou je těžké, hlavně když s oběma máš tak silné citové pouto, jako ty. To je zadruhé. A za třetí, rozhodla jsi se jí dát šanci hned druhý den, což se taky počítá. A jelikož tě Stella zná, ví jak to v tvých očích muselo vypadat. Sice jsem nevěděl, že mojí ségře se líbí můj nejlepší kámoš, ale budiž. A nakonec za čtvrté, pojď mě obejmout, protože vidím, že ty to objetí potřebuješ" řekl mi Remus a já ani chvilku neváhala a obejmula ho. Pochopil mě a já jsem mu za to vděčná.
Pohled Remuse
Vidět Kate takhle zlomenou mě bolelo. Je to jedna z nejúžasnějších holek, které znám a je hezká. Nemůže se ti líbit, jsi vlkodlak! okřikl jsem se v duchu. Obejmul jsem jí, protože jsem poznal, že to potřebuje a ona to přijmula. A i přesto jsem díky tomu byl v tuhle smutnou chvíli šťastný.
ČTEŠ
Kate Walburga Blacková [pozastaveno]
FanfictionS předstíraným smutkem jsem se rozloučila s rodiči, s opravdovým smutkem jsem se rozloučila s Regulusem a už jsme se Siriusem zmizeli ve vlaku. Takhle začal náš první rok v Bradavicích. Ve vlaku jsem si ještě ani nedokázala představit, co všechno v...