4.druhý ročník

178 10 0
                                    

Pohled Kate
,,Co takhle nabarvit Filchovu kočku?" navrhl James. Právě jsme seděli u kluků v pokoji. Já, Sirius, Stella, Remus, James a Petter. Jak já jsem Pettera nesnášela! Nejenže to byl nejhorší žák z našeho ročníku, vypadal jako krysa, neustále se nacpával, ale kluci se rozhodli, že na všechny naše žertíky bude s náma. Byly jsme taková super partička, škoda jen, že v ní byl Petter. Se Stellou jsme nejlepší kamarádky, s Rossie a Lily se bavíme taky, ale James se do Lily tak trochu zbláznil, tudíž se ji snaží sbalit, no.... svým zvláštním způsobem. I když je James Rossin bratr, spolu se v Bradavicích moc nebaví. Říká, že se doma chová jinak a to má pocit, že je nejlepší brácha na světě. Ale v Bradavicích....
,,Zní to dobře, tak jakou barvou?" zeptala se Stella a vyrušila mě tím z mých myšlenek.,,Já bych zvolila růžovou, když minule byla na zeleno" odpověděla jsem. Shodli jsme se, že si dáme o půlnoci sraz ve společence a vyrazíme.           
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Siriusův pohled
S: Čas?
J: Za 5 minut půlnoc
S: Plášť?
J: Máme
R: Za 3 minuty půlnoc, jdeme
J:Péťo, vstávej!
S: Když nechce, tak ho nech spát, Katie ho zrovna moc nemusí
Pohled Kate
Schody jsme scházeli zároveň s klukama. Naštěstí měli všechny věci sebou. Ale někdo jim chyběl. Šli jenom tři. Chyběl Peter. Aspoň jednou šťastná.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pohled třetí osoby
Parta přátel právě procházela temnými uličkami Bradavického hradu a doufala, že je nepotká školník Filch. Když zaslechli kroky a uviděli Filchovu kočku, paní Norissovou, hned ji obarvili na růžovou barvu, nějakým zaklínadlem, hodili na sebe plášť pod kterým nebyli vidět a vydali se zpátky do Nebelvírské společenky.  Těsně před společenkou si sundali plášť, aby nevyděsili Buclatou dámu. Vypadá to, na další povedený žertík.
Pohled Kate
Dneska všechno proběhlo v pohodě, jen nemůžu usnout. Tak jsem se rozhodla, že si zajdu do společenky. Bohužel sama, protože holky se spaním problém nemají. A koho tam nepotkám? Siriuse. Vypadá že přemýšlí. Rozhodla jsem se ho nerušit a radši jsem v poklidu usnula v pokoji.

Kate Walburga Blacková [pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat