"Annie, pojď na chodbu!" Křikla na mě moje nejlepší kamarádka. Odtrhla jsem zrak od hodin v naší útulné třídě a přemístila ho na Mel která se opírala o dveře a svůj zrak upírala na skupinku kluků u jedné z předních lavic,ti se se zájmem bavili o fotbale.
Postavila jsem se a pomalu šla na chodbu když jsem procházela kolem zmiňované skupinky kluků jeden z Gunnarsenů se na mě otočil, po chvíli co na mě koukal se za mnou vydal.
"Ahoj, hele mám dotaz je mi to trapný ale jistě jsi si všimla že mi matematika moc nejde.. a já si zase všiml že ty jí zvládáš skvěle, doučovala by jsi mě prosím?"
"Bože Marcusi známe se už od školky a vzhledem k tomu že jsme v druháku tak už to nějaký pátek bude." Uchechtla jsem se. "Znám tě dost dlouho na to abych věděla že škola je to poslední co tě zajímá tak co tak najednou?" Řekla jsem s hraným zájmen v hlase.
Koukla jsem se mu za rameno a mé oči se hned zapíchli do těch sladkých čokoládek. Martinus k nám byl otočený celým tělem a Marcuse propaloval pohledem když si všiml ze jsem se na něj koukla usmál se.. tak jak to umí jen on.. pak se ale opět začal věnovat zádům svého bratra.
"No to víš.. máma mi řekla že pokud nezlepším své známky tak s ní a rodinou nebudu moct jet do Thajska! A já si neumím že bych trávil léto jinak než na Thajský pláži! Pfff.." Smál se a já taky.
"A proč tě nedoučuje Martinus? Ten má taky dobrý známky." Opět jsem se koukla na roztomilého blonďáka který se po této větě zvedl a přešel k nám.
"Pff mám i jiný povinnosti než učit svého pitomého bratříčka matiku." Uculil se na Marcuse Martinus.
Marcus přetočil očima a chtěl něco říct, jenže přerušil ho hlas Mel.
"No taaak Annie! Rande si můžeš domlouvat jindy! Pojď už."
"No jo furt." Přetočila jsem oči pro změnu já. "Hele tak já jdu, napiš Marcusi." Řekla jsem a odcházela.
..............
"Koooooonečně doma!" Svalila jsem se na svojí postel a pomalu usínala.
Dream
"Martinusiiii nech toho!"
"Copak bby? Něco se ti nelíbí?" Uculil se ale své ruce z pod mého trička pryč nedal.
"Jo! Třeba by jsi mě mohl přestat lehtat!" Uculila jsem se pro změnu já.
"Hmm.." Dělal že přemýšlí.
"Možnááá.." přetáhl mi moje tričko přes hlavu.
"Tohle.." dal mi pusu na nos.
"Bude.." začal mi líbat krk.
"Lepší." Políbil mě na rty.
Ach bože.. jenom sen Annie! Jenom sen! Škoda že to není realita..
Začal mi cinkat telefon tak jsem se koukla kdo mi píše.
762 538 991: Ahoj Annie ❤️
Me: Mohl/a by jste mi říct kdo jste?
762 538 991: Jasně, omlouvám se. Tady Marcus.
Uživatel/ka 762 538 991 nastavil/a vaši přezdívku na Annie ❤️
Uživatel/ka Annie nastavil/a přezdívku pro uživatele 762 538 991 na Marcus ❤️
Marcus ❤️ Lepší ne?
Annie ❤️: Jo asi jo :d
ČTEŠ
I'm his and he is mine. (FF M&M)
Fanfictionx V příběhu se vyskytují gramatické chyby a nesmysly. x - V plánu korekce. - DOKONČENO ✓ _____ Přišla jsem do své třídy a sedla si do své lavice, vyndala jsem si ze svého batohu zbarveného do tmavých barev sluchátka, zapojila je do telefonu a nasadi...