Ale notak! Kdo vymyslel zasraný vynález jménem budík.. jinak dneska je den kdy Leo a Charlie odjíždějí, byli tu celkem dva týdný a já mám momentálně kocovinu. Jo vím je mi 17náct ale co.. byl to rozlučkový mejdan.
Charlieho jsem si moc neužila, tak jako byla tady Mel co bych mohla čekat však je to jeho holka.
Leo a Martinus se moc nesnesou a tak Martinus věčně dával ma jevo že jsem jenom jeho a je strašně happy z toho že Leo odjíždí.
No ale to není až takový problém jako to že se se mnou Marcus nebaví.. nevím co mu přeleťelo přes nos ale je to tak.
................
"Johny? Mohla bych dneska zůstat doma? Víš on Leo dneska odjíždí a tak bych s ním chtěla strávit nějaký ten čas.." Řekla jsem když jsem už oblečená vešla do kuchyně.
"Andulko.. Víš že to není problém, jenom já za deset minut odjíždím do práce tak bych byl rád kdyby nepodpálila barák jo?" Zasmál se.
Skočila jsem mu do náruče a tiskla ho v objetí.
"Mám tě ráda!" Vykřikla jsem.
"Já tebe taky." Dal mi pusu na čelo a já už hopkala k lednici.
Když jsem po snídani šla zpět do pokoje po delší době jsem do ruky vzala telefon.
Banánek 💖🍌: Zlato, proč nejsi ve škole?
Princezna 💖👑: Ehm joooo dneska je tu Leo poslední den tak si ho chci užít. 😅
Banánek 💖🍌: Jo, aha..
Princezna 💖👑: No taaak.. přece nebudeš naštvaný ne?! 😔
Banánek 💖🍌: Budu :)
Princezna 💖👑: Nice, miluju tě. 💖
Moje první "miluju tě" oh jeho ještě nebylo.
Banánek 💖👑: "Zobrazeno"
Potěší.
Prostě jsem to musela napsat.
Crrrrr Crrrrr ozvalo se ode dveří.
"To bude Leo!" Vykřikla jsem do prázdného domu. Seběhla jsem schody a otevřela dveře, na to už jsem byla v Leovo nárucí.
"Ano je to Leo!" Zašeptal mi se smíchem do ucha. Šli jsme ke mě do pokoje a Leo si šel odskočit. Když se vrátil řekl něco co jsem znova slyšet nechtěla.
"Zlato.. vážně nechceš se mnou, Charliem a Mel odletět.. jenom na měsíc." Sedl si vedle mě.
"Leo.. vím že víš jak moc bych chtěla.. ale kdybych řekla Martinusovi že s tebou chci na měsíc letět do Anglie, no nevím jak by reagoval.." Zasmála jsem se.
"Navíc co Johny..a s Marcusem se taky něco děje." Povzdechla jsem si..
Ale zamysli se Annie.. Martinus ti na větu "miluju tě" dal zobrazeno. Možná. Možná tě ani nemiluje.. Johny pozítří taky letí na měsíc do Anglie za rodičema a Marcus se s tebou nebaví.. tak proč ne?
Máš pravdu.. nic mě tu nedrží.
Tak se mi to líbí.
A už padej.. připadám si jak blázen.. mluvit se svým svědomím!
"Dobře.. poletím."
ČTEŠ
I'm his and he is mine. (FF M&M)
Fanfictionx V příběhu se vyskytují gramatické chyby a nesmysly. x - V plánu korekce. - DOKONČENO ✓ _____ Přišla jsem do své třídy a sedla si do své lavice, vyndala jsem si ze svého batohu zbarveného do tmavých barev sluchátka, zapojila je do telefonu a nasadi...