Marcus ❤️: Tak kdy máš čas? ❤️
Annie ❤️: Tož otázka :d
Marcus ❤️: Počkám si 😏
Odložila jsem telefon, koukla jsem se do zrcadla, upravila a šla jsem se zeptat dolů do přízemí bratra.
"Johny!" Křikla jsem.
"Annie!" Zasmál se mi za zády.
"Hmm." Zamručela jsem nepříjemně.
"Copak jsi potřebovala Andy?" Objal mě když jsem se k němu otočila čelem.
"Můžu jít zítra po škole doučovat spolužáka?" Odtáhla jsem se.
"Doučovat jo??" Zvedl obočí.
"Ano." Uculila jsem se.
"Dobře.. ale nechci být v devatenácti strejda jo?" Křikl a couval do obýváku.
"Jdi do háje." Zasmála jsem se a šla zpět do pokoje.
Vzala jsem telefon do ruky a svalila jsem se do mojí postele. Měla jsem tam pět nepřečtených zpráv od Marcuse a tři od Mel.
Melunka 🙄: Kámo!
Melunka 🙄: Máš teď čas?
Melunka 🙄: Hej
Andynka 🖐🏻: Proč zas?
Marcus ❤️: Nedávej mi zobrazeno! 😐
Marcus ❤️: Ani?
Marcus ❤️: Halo?
Marcus ❤️: Princzeno?! ❤️
Marcus ❤️: Prosím 😕
Princzeno? To jako fakt?
Annie ❤️: Můžeš zítra? Ty jeden otravo! 😂
................
"Annie!" Skončila na mě Mel jak mile jsem vlezla do třídy.
"Ježiš, slez ze mě nebo spadnu!" Začnu se smát a ona taky. Po té sleze.
"Hezké přivítání." Uchechtnu se.
"I know." Mrkne ne mě a už jde ke své lavici.
_______
Přišla jsem do svojé třídy a sedla si do své lavice, vyndala jsem si ze svého batohu zbarveného do tmavých barev sluchátka, zapojila je do telefonu a nasadila je do uší. Jako vždy jsem se pootočila do prava a vyhledávala ty nádherné čokoládky. Opět se na mě jenom usmál a otočil se na svého bratra.
Tentokrát to bylo jiný.
Sedla si do své lavice, vyndala jsem si ze svého batohu zbarveného do tmavých barev sluchátka, zapojila je do telefonu a nasadila je do uší. Jako vždy jsem se pootočila do prava a vyhledávala ty nádherné čokoládky. Zase na mě koukal. Ale jinak. Nevím jak.. jenom jinak. Neusmál se a neotočil. Seděl tam a koukal se mi hluboko do očí.
Když zazvonilo stoupla jsem si, vyndala jsem si sluchátka z uší a následně je dala zpět do batohu i s telefonem. Stále jsem na sobě cítila ten pohled.
Když učitel řekl že tuto hodinu můžeme dělat co chceme vzala jsem svůj telefon.
Najednou mě někdo chytl za ruku a já vyjekla. Marcus chytl záchvat smíchu a já na něj koukala jak na blbečka.Když se uklidnil řekl něco co mě dost znepokojilo..
"Hele Martinus se nějak culí do telefonu, myslíš že má holku?"
Koukla jsem se na něj. Opravdu se strašně culí do telefonu.. ach jo..
ČTEŠ
I'm his and he is mine. (FF M&M)
Fanfictionx V příběhu se vyskytují gramatické chyby a nesmysly. x - V plánu korekce. - DOKONČENO ✓ _____ Přišla jsem do své třídy a sedla si do své lavice, vyndala jsem si ze svého batohu zbarveného do tmavých barev sluchátka, zapojila je do telefonu a nasadi...