Den co den jsem si Tinim psala. Až nastal den před odletem. Sedla jsem si na houpačku před Leovo barákem a vzpomínala na ty chvíle tu.
............
"Izy, ty víš že mi můžeš říct cokoliv."
Řekl Leo když jsem seděla na jeho posteli a brečela mu do polštáře."Já ho potřebuju.." Už je to týden.
"Chceš odjet?" Zeptal se smutně a přesunul si mě na klín.
"Ne! Chci si to tady užít!"
Crrrrrr Crrrrr
Ozvalo se z mého notebooku. Naklonila jsme se, zvedla hovor a zpátky se uvelebila na klíně mého nejlepšího kamaráda. V tu chvíli na mě vykoukla Tiniho hlava a Leo mě radši sundal a posadil vedle sebe. Bez jediného slova odešel.
Něco mi nesedí.
"Ahoj, princezno!" Usmál se na mě Tini.
"Ahojky.." Byla jsem duchem nepřítomna.
Proč to udělal?
"Až přijedeš.. mám pro tebe překvapení." Zajásal Tini.
"Hm.. to je skvělí." Co že to říkal?
Minule když jsme takhle seděli tak se Leo ani nehl.. a to mi taky zrovna volal Tini. Tak proč tak nejednou?
"Zlato?" Zamračil se chlapec za obrazovkou.
"Děje se něco?!" Byl naštvaný, bylo to poznat z tónu jeho hlasu.
"Ježiš! Promiň já se zamyslela." Začala jsem se omlouvat ale bylo poznat je jeho naštvaní neustupovalo.
Shit. On je prostě takový.
"Miluju tě." Řekla upřímně i když doufala že ho alespoň trochu zklidní.
Dvěmi slovy které ovládají její srdce.
"Já tebe." Usmál se.
................
Den D.
Já a Mel právě přilétáme na letiště v Norsku. Strašně se těším až ho zase uvidím. Vylezli jsme z letadla a já vyhlížela tu mojí blonďatou palici.
"Támhle jsou." Šeptla ke mně Mel a já se koukla kam směřuje její zrak. Koukala na dva blonďáky s úsměvy od ucha k uchu.
Hned jsem se rozběhla a on taky. Skočila jsem mu do náruče a on se mnou zatočil ve vzduchu. Oba jsme nechali slzy volně štékat po tváři a vrhli se na rty toho druhého.
"Miluju tě." Šeptl a opět se mi vrhl na rty.
"Miluju tě." Řekla jsem do polibku.
"Slib me ze už neodejdeš.. prosím. Znamenáš pro mě tolik že nevím jestli bych to bez tebe znova dal."
Políbila jsem ho. A pěkně obejmula.
"Promise?" Šeptl.
"Promise."
ČTEŠ
I'm his and he is mine. (FF M&M)
Fanfictionx V příběhu se vyskytují gramatické chyby a nesmysly. x - V plánu korekce. - DOKONČENO ✓ _____ Přišla jsem do své třídy a sedla si do své lavice, vyndala jsem si ze svého batohu zbarveného do tmavých barev sluchátka, zapojila je do telefonu a nasadi...