Seventeen

1.4K 57 9
                                    

O půl roku později:

„Vážení snoubenci!

Je pro mne vzácným potěšením přijmout manželský slib dvou mladých lidí, kteří v sobě našli vzájemnou lásku. Vše má určenou chvíli, veškeré dění má svůj čas. A právě dnes a zde nastal ten okamžik, kdy oslavujete svůj sňatek. Přišli jste do naší svatební síně vykonat vše staré i nové, co se při takové příležitosti dělává. Nechat zaznít slavnostní slova a utvrdit smlouvu, uvědomit si, jakou v tom všem hrají roli rodiny, přátelé, lidské společenství.

Jistě v tento okamžik myslíte na vše, co Vás v manželství čeká, na chvíle radostí a strastí, na naplnění vztahu v dětech, do kterých láskou i příkladem můžete vložit všechny dobré vlastnosti, které by člověk měl mít a jichž bývá tak málo. Přeji Vám, aby se Vám podařilo vychovat děti k lásce, toleranci, úctě ke všem lidem, abyste jim dokázali dodat pocit svobody i zodpovědnosti, aby Vaše děti nikdy nepoznaly jakýkoliv útlak a nesvobodu, aby vyrůstaly ve zdraví a štěstí.

Jistě myslíte v tyto vteřiny i na rodiče, kteří Vám dali život, pod jejichž ochranou a péčí jste vyrůstali, dospívali a dnes jim odcházíte za vlastním cílem, za vlastním životem. Vaším jménem jim děkuji za veškerou péči a lásku, kterou Vám věnovali.

Od okamžiku, kdy jste se rozhodli, že se vezmete až po dnešní ANO jste si jistě dost slíbili, na mnoha věcech dohodli. Všechny ty prosté věci, a mnohem víc, budou tvořit Váš život, je ve Vašich rukou."

Usmála jsem se na svého snoubence.

Vál lehký vánek, což způsobovalo to, že Tinus měl vlasy do všech stran. Byl nádherný, v černém obleku mu to strašně slušelo.

Já na sobě měla dlouhé bílé šaty. (media)

"Táži se tedy vás pane Gunnarsene, berete si zde přítomnou Annie Emmu Orlando?" Řekl dodávající.

"Já, Martinus Gunnarsen, beru si tebe Annie Emmo Orlando a slibuji ti věrnost."

"V časech dobrých i zlých." Šeptla jsem.

"V hojnosti i v nedostatku." Šeptl.

"V nemoci i ve zdraví." Řekla jsem opět já.

"Ano." Řekl sebejistě Tini.

"Ano." Řekla jsem stejným tónem.

"Miluju tě." Šeptl.

"Proto jsme tady." Šeptla jsem a přilepila se mu na rty.

I'm his and he is mine. (FF M&M) Kde žijí příběhy. Začni objevovat