"Tinusi?!" Zakřičel Marcus když jsme byli v obýváku.
"Kde jsi!??" Křikl znovu.
"Tu jsem!" Ozvalo se za náma. Ten hlas. Roztoču se.
"Co by jsi řekl na filmový večer s Annie? Je pátek mohla by tu přespat." Objal mě kolem ramen.. chci na jeho místě Martinuse.
"S Annie? Vždycky." Usmál se a svalil se na gauč.
"A-ale já t-tu nemám oblečení a a-ani kde s-spát.."
"Ale notak, já ti klidně oblečení půjčím a spát můžeš u mě. To zvládneš ne?" Usmál se Martinus a začal se červenat. Zabijte mě někdo. Prosím.
"Tak dobře." Povzdechla jsem si.
"Tak pojď ke mně." Poklepal na místo těsně vedle něj. Všimla jsem si že jsme v místnosti samy a pozvedla obočí. Martinus si toho asi všiml a tak mi řekl že Marcus šel asi pro jídlo a pití.
Co mají s tím Mac a Tinus?
Znovu poklepal na místo těsně vedle něho a já se k němu s povzdechem vydala. Když jsem si sedla trošku dál od něj obmotal svojí svalnatou ruku kolem mého pasu a přesunul mě k němu. Tak co už. Nohy jsem si dala do tureckého sedu a zádami jsem se opřela o gauč. Naše nohy se dotýkali a ve mně to vyvolávalo hřejivý pocit.
Koukal se do svého telefonu tak jsem se taky koukla na ten svůj.
Všimla jsem si že na mě Martinus koukl tak jsem se usmála a odepsala Johnymu.
Bro: Žiješ? 😐
Andulka: Ne
Bro: To je dobře. ❤️
Andulka: Jo tak děkuju 💕
Bro: Taky tě miluju ❤️
Andulkaa: Já sebe taky 💕
Andulka: Hele já musím. Spím u kamarádky pa 💕
Bro: Jo tak kamarádka 😏
V tu chvíli si ke mně z druhé strany sedl Marcus, schovala jsem telefon a vzala si skleničku s vodou.
Když jsme koukali asi na čtvrtý horor s názvem "Řbitov zvířátek" lekla jsem se tak že vyskočila a spadla Martinusovi do klína. Seděla jsem na něm obkročmo a hlavu jsem měla zabořenou v jeho hrudi. Nemyslela jsem na to že je to Martinus Gunnarsen kluk kterého miluju už od deváté třídy.. prostě jsem se bála a potřebovala jsem se schovat. Martinus se zasmál a svoje ruce obmotal kolem mých boků a přitiskl si mě k sobě tak těsně že by se mezi nás nevešel ani sebetenčí papír.
Takhke jsem seděla ještě minimálně hodinu a Marcus už šel spát. Martinusovi to očividně nevadilo protože jak mile jsem se chtěla odtáhnou přitiskl si mě k sobě ještě blíž. Nevadilo mi to. Užívala jsem si pocit být mu tak na blízku. Nohy omotané okolo jeho pasu a své ruce dané za jeho krku. Chtěla jsem ho ale musela jsem se držet dál. Vstal a šel se mnou asi k sobě do pokoje a tam mě posadil na komodu. Usmál se a šel ke skříni. Vzal tam velké tričko a šel zpět ke mně. Roztáhl mi nohy a šel opět co nejblíž ke mně.
"Tady máš něco na spaní, koupelna je hned vedle. Tak se umyj a zuby si můžeš vyčistit tmavě modrým kartáček, je můj a mně to vadit nebude." Usmál se na mě, úsměv sem mu oplatila a už jsem si to kráčela do koupelny.
ČTEŠ
I'm his and he is mine. (FF M&M)
Fanfictionx V příběhu se vyskytují gramatické chyby a nesmysly. x - V plánu korekce. - DOKONČENO ✓ _____ Přišla jsem do své třídy a sedla si do své lavice, vyndala jsem si ze svého batohu zbarveného do tmavých barev sluchátka, zapojila je do telefonu a nasadi...