Five

1.7K 72 9
                                    

"Jsem zpět!" Zasmála jsem se když jsem jenom ve spodním prádle a tričku od Martinuse přišla k němu do pokoje. Ta vůně.

Ležel na posteli jenom v trenýrkách. Ani se nenamáhal se přikrýt.

"Konečně" Zasmál se.

Šla jsem pomalu k němu a sedla si vedle něj.

"Hmm" Vypadlo po chvíli z Martinuse.

Po chvíli mě povalil pod sebe a začal mě lehtat.

"M-m-a-r-r-r-ti-n-u-u-s-i" vykoktala jsem ze sebe.

"Copak?"Přestal mě lehtat ale ruce nechal ne mých bocích.

"Nech toho!" Zasmála jsem se. Je mi tak krásně.

"Za co?" Uculil se.

"Za cokoliv." Usmál jsem se.

"Polib mě.."

"Cože?!" Nechápala jsem.

"Polib mě.." Oh..

"Promiň nerozumím."

Samozřejmě že ti rozumím jen to prosím zopakuj.

"Polib mě!" Řekl hlasitěji.

"S radostí.." Zašeptala jsem a vrhla se mu na rty.

Jak mile se jeho hezké polštářky s příchutí jahod dotkly těch mých v břiše se mi rozletělo hejno motýlů.
Jeho rty se pohybovaly v souladu s těmi mými a asi jsem nebyla jediná kdo si to užívá. Martinus se jednou rukou zapřel o postel aby mě nazalehl a tou druhou mě tiskl k měnu. Já jsem zamotala svoje ruce do jeho hebkých vlasů a užívala si to jak jen to šlo.

Svoje rty přemístil na můj krk kde začal dělat znaménka lásky. Po chvíli jsem to nevydržela a zívla jsem. Martinus se zasmál a odtáhl se od mého krku.

"Ježiš, tak něco řeknu ne?" Uchechtl se.

"Když mně se to líbilo." Uculila jsem se.

"Kdykoliv to můžu zopakovat bby." Uculil se pro změnu on.

"Dobrou princezno." Naposledy přitiskl své rty na ty mé a pak jsem začala usínat.

.............

Když jsem se ráno probudila, nikdo vedle mě nebyl. Po deseti minutách koukání do stropu a vzpomínání na včerejšek jsem vstala a šla za neodolatelnou vůní která vycházela asi z kuchyně.

"Dobré ráno Gunnarseni." Zasmála jsen se když jsem vešla do kuchyně kde seděl Martinus na stole s pánvičkou a vařečkou v ruce, Emma byla celá od mouky a Marcus od vajíček. Kde mají vůbec rodiče?

"Ahooj Annieee" škodolibě se na mě usmál Marcus a chtěl mě obejmout.

"Tak to prrr ani se mě nedotkneš nebo tě kuchnu!" Udělala jsem takový ten poker face a on dal radši ruce nad hlavu a zasmál se.

"Ahoj Anni." Usmála se Emma. Úsměv jsem jí oplatila a šla si sednou na židli u stolu. Koukla jsem se na Martinuse který s úšklebkem sledoval můj krk. Vyplázla jsem na něj jazyk a obrátila se na ty dva.

"Nechci nic říkat ale asi by jste se mohli jít umýt." Uculila jsem se.

"Dobrý nápad!" Vykřikl Martinus.

Oba dva odešli a já se otočila zpět na Martinuse.

"Chceš pomoct s tou snídaní?" Uchechtla jsem se, jen přikývl a šli jsme dělat palačinky.

Když jsme je udělali, tak už tu Marcus s Emmou byli a usedali ke stolu.
Chtěla jsem si sednout na židli jenže dvě silně ruce se mi obmotali kolem pasu a stáhli si mě na klín. Jen jsem se na Martinuse usmála a s pocitem štěstí jsem se pustila do jídla.


I'm his and he is mine. (FF M&M) Kde žijí příběhy. Začni objevovat