Thirteen

1.4K 66 26
                                    

Ještě ten den jsme spolu večer seděli u nás na gauči a to moje zlato mi vyprávělo co všechno se za tu dobu co jsem tu nebyla změnilo. Popravdě? Vůbec jsem ho nevnímala a stále jsem koukala na ty jeho rty. Chci je. Chci jeho. Moc.

"Princezno?" Vypadlo z Tinuse po tom co se mě na něco ptal a já neodpovídala.

"Ano?" Koukla jsem se mu do očí.

"Na co jsem tě ptal?" Zeptal se trochu naštvaně.

"Jestli.. ehm" Sklopila jsem zrak.

"Takže jsi neposlouchala.." Zamručel.

"Ale notak." Sedla jsem si na něj obkročmo.

"Hm?" Dál seděl a dělal jako bych na jeho klíně vůbec nebyla. Pako.

"Dobře jak chceš, já přece jen můžu jet za Leem ten o mojí přítomnost alespoň stojí." Jsem zlato, I know.

Už jsem z něj pomalu slézala když v tom své ruce obmotal kolem mého pasu a silně si mě k sobě přitiskl. Zlatíčko.

"Jsi JENOM MOJE! Dobře?"

"Ty JENOM MŮJ." Uculila jsem se.

...............

"Dobrý den žáci, chci vám představit vaši novou spolužačku." Přišel do třídy ředitel a za ním nějaká p*čka s tunou make-upu na ksichtě.

"Ahoj, jmenuji se Loren Gray.." A dál něco mlela.

Otočila jsem se k lavici kde sedí má polovička, Mac se koukal na mě a tu holku neřešil ale Tini na ní koukal jako kdyby mu sežrala jídlo.. uniklo mi něco?

"Dobře Annie tě tu provede že jo Annie?" Celá žhavá..

"Víte pane řediteli mně není moc dobře nemohla bych jít spíš do kanceláře a pak domů?" Zeptala jsme se a dělala že mi je fakt špatně. Ještě abych jí tu provázela.. no alespoň nebudu psát z fyziky! Ještě že mám u ředitele dobrou pověst.

"Jistě, tak Mel jdi s ní ty." Podíval se na Mel vedle mě a ta s hraným úsměvem a protočením očí přikyvla.

Natož jsem se taky zvedla šla ven ze třídy když jsem procházela okolo lavice Gunnarsenů oba se na mě podívali se zdvyhnutým obočím, jenom jsem se ušklíbla a šla pryč. 

..............

"Co to bylo?!" Zasmál se Tinus po té co jsem mu otevřela dveře.

"Já jsem prostě nechtěla ten chodící plast provádět po škole!" Zasmála jsme se taky.

"Chodící plast??" Zasmál se a za boky si mě přitiskl k sobě.

"Ještě řekni že se ti líbí.." Dala jsem své ruce za jeho krk.

"Je taaaaak nádherná.. vlastně nevím co tady dělám s tebou když můžu být s ní a dělat jí znaménka lásky na ten její krásný krček!" Zasmál se a dal mi pusu na nos.

"Taky tě miluju." Zasmála jsem se.

"Já tebe víc." Políbil mě. Polibky jsem mu s radostí oplácela. Z ničeho nic mi zmáčkl pozadí a já mu vzdychla do úst. Toho on využil a jazykem se mi proboural do úst.

I'm his and he is mine. (FF M&M) Kde žijí příběhy. Začni objevovat