Vysadil si mě do náruče a šel se mnou ke mně do pokoje. Zavřel za sebou dveře a pro jistotu zamkl. Sice tu nikdo není ale náhoda je blbec.
Pomalu mě pokládal na postel a vpíjel se mi do očí. Zkousla jsem si spodní ret a on se jen ušklíbl a své rty přesunul na můj odhalený krk.
Když mi zkousl kůži, jeden vzdych mi unikl z úst. Tinus se odtáhl a políbilb mě. Byl v tom cítit chtíš a láska. Tolik touhy.Rychle jsem si ho vyhoupla nad sebe a udělala mu na krku taky pár znamének. Když jsem měla hotovo odtáhla jsem se od něj a přetáhla mu ho přes hlavu. V tu ránu kdy se mi naskytl pohled na tu jeho božskou hruď, zkamenila jsem. Tini se uchechtl, zkousl se ret a přesunul se na de mě.
"Copak?" Políbil mě.
"Shit, asi jsem se zamilovala!" Zasmála jsem se a stále koukala na jeho nahou hruď.
"Tvé jediné štěstí je, že je to část mě." Zasmál se a přes hlavu mi přetáhl mé tričko které skončilo někde v rohu pokoje. Přejel si mě pohledem a pokračoval ve vslékání. Když jsme ze sebe navzájem "strhaly" i poslední část oblečení lehce jsem se začervenala. Tinus si toho nejspíš všiml.
"Jsi nádherná.. překrásná." Políbil mě a pomalu se přesunul k mým ňadrům. Z ničeho nic se odtáhl.
"Můžu?" Zeptal se a mně hned došlo na co naráží. Lehce jsem přikívla a on mě políbil.
"Neboj budu opatrný."
"Dobře." Špetl jsem a už jsem cítila tlak v podbřišku.
............
Ráno jsem se probudila a vedle mě už byl jen papírek na kterém stálo.
"Šel jsem se domů převlíct. Přijdu si pro tebe a pujdeme spolu do školy. Miluju tě princezno. <3 <3"
Já tebe víc Gunnarsene.
Zabalila jsem své nahé tělo do županu a šla si dát rychlou sprchu. Po té jsem si rychle vyfénovala vlasy a na sebe hodina černé džíny s dírami na kolenou a červený crop top.
Šla jsem si sednout k mému totálnímu stolku a s otevřenými ústy hleděla na svůj krk. Jak to mám asi zakrýt?! Já tě zabiju Gunnarsene! Když jsem na to napatlala tunu make-upu zazvonil zvonek a já se koukla na hodiny.
Super ani tu snídani nestíhám."Ahooj princezno!" Zatočil se mnou ve vzduchu Tinus.
"No ahoj.." Zarazila jsem se při pohledu na jeho odhalený krk.
"Ty to nezkryješ?" Vypadlo ze mě.
"Ne, chci aby každý viděl že už někomu patřím. Celej." Usmál se a políbil mě.
Nazula jsem si své černé Vansky a v ruku v ruce jsme se vydali směr škola.
"Ahoj Nino!" Skočila mi do náruče Mel.
"Ahojky" Objala jsem jí.
"Ahoj." Vypadlo z Martinuse po mém boku.
"Koukám že jste vás vztah posunuli o level výš." Zasmála se a já nechápavě zdvihla obočí.
"Make-up ti nepomůže zlato." Zasmála se.
Koukla jsem se vražedně na Tinuse a ten mě jenom políbil.
"Pff." Ozvalo se za námi. Otočili jsme se a stál tam ten kus plastu.
ČTEŠ
I'm his and he is mine. (FF M&M)
Fanfictionx V příběhu se vyskytují gramatické chyby a nesmysly. x - V plánu korekce. - DOKONČENO ✓ _____ Přišla jsem do své třídy a sedla si do své lavice, vyndala jsem si ze svého batohu zbarveného do tmavých barev sluchátka, zapojila je do telefonu a nasadi...