Sedla jsem si do své lavice, vyndala jsem si ze svého batohu zbarveného do tmavých barev sluchátka, zapojila je do telefonu a nasadila je do uší. Jako vždy jsem se pootočila do prava a vyhledávala ty nádherné čokoládky. Opět se na mě koukal, začal se pomalu zvedat a kráčel si to ke mě. "Ahoj princezno." Políbil mě a objal. Pak odešel.
"ANNIE?!" Zakřičela Mel která tuto scénku pozorovala. A kurva.
"Ehm.. ano?" Uculila jsem se a poočku koukala na Martinuse který se tomu smál. Fakt dík Gunnarsene!
"Kdy. Jsi. Mi. To. Kurva. Chtěla. Říct?!" Vyjekla.
"Ehm.." A co teď? Oficiálně spolu nechodíme.
"Není co.." pípla jsem a Martinus pozvedl obočí.
"Jak jako není co?! Vím co jsem viděla!"
"Run!" Vykřikla jsema začala utíkat po třídě proto že vím že za chvíli vybuchne a je schopna mi jí vlepit.
Všichni se smáli jak dementi když za mnou Mel vyběhla a zabila se o lavici. Využila jsem situace a utíkala se schovat na wc.
Když jsem se po zazvonění na první hodinu odhodlala vylézt někdo mě natiskl na skříňky a začal mě líbat.. podle rtů jsem poznala Martinuse a usmála jsem se do polibku. Toho on využil a svým jazykem vnikl do mých úst. Když jsme se pro nedostatek kyslíku odtáhli opřeli je svoje čela o sebe a koukali si do očí.
"Takže není co jo?" Ušklíbl se a stále mi hleděl do očí.
"Není.." Hledala jsem cestu nazpět z těch jeho dokonalých čokoládek.
"Hmm" Políbil mě na špičku nosu.
"Stále není?" Tázal se.
Nechodíme spolu.
"Ne." Řekla jsem a kráčela si to do třídy. Když už jsem chtěla otevřít dveře mé plány překazila ruka na mém zápěstí. Dotyčný si mě otočil k němu a dravě ale i přesto něžně mě začal líbat.
"Budeš mojí princeznou?" Vypadlo z něj když jsme se pro nedostatek kyslíku odtáhli.
"Ani nevíš jak ráda!" Skočila jsem mu okolo krku a on se mnou zatočil.
...........
Zas a opět jsem se svalila do své postele.
"Annie??" Ozvalo se z mého telefonu po tom co jsem ho po nesnesitelném zvonění zvedla.
"Co potřebuješ Mel?" Řekla jsem unaveně.
"Nepůjdeš se mnou Leem a Charliem nakupovat?!" Vykřikla radostně. Leo a Charlie také známý jako "Bars and Melody" jsou naše přátele z anglie, poznali jsme se na koncertě Ariany Grande a výdáme se jenom
"Za půl hodiny v na autobusové zastávce.
"Dobře za půl hodiny, pa!"
Rychle jsem se oblékla do černých džín s dírami na kolenou a vzala si šedou mikinu z jejich merche. Pak sjem musela běžet abych to stihla.
ČTEŠ
I'm his and he is mine. (FF M&M)
Fanfictionx V příběhu se vyskytují gramatické chyby a nesmysly. x - V plánu korekce. - DOKONČENO ✓ _____ Přišla jsem do své třídy a sedla si do své lavice, vyndala jsem si ze svého batohu zbarveného do tmavých barev sluchátka, zapojila je do telefonu a nasadi...