Když jsem se zvedla ze židle rozhlédla jsem se po třídě a byla jsem tu už jenom já a jedna holčina která se s nikdy s nikým nebavila. Jenom jsem se na ní usmála už jsem vcházela na rušnou chodbu.
...........
Ach bože! Domov!
Zvedla jsem se z gauče a šla do kuchyně. Na stole ležel papírek na němž bylo napsáno.
"Andulko musel jsem jet za babičkou vrátím se za tři dny. Drž se, mám tě rád. Johny <3"
Ach joooo.
Marcus ❤️: Prinezno, přijdeš teda? 😉
Annie ❤️: Jo, ve čtyři jsem u vás. 😉
Marcus ❤️: Už se těším! 💕
Annie ❤️: Pak je to tedy oboustranné 💕
Marcus ❤️: Awee
Annie 💖: Hele já už musím za chvíli mi jede bus, tak abych u vás byla na čas!
Marcus ❤️: Pa 😂❤️
Annie ❤️: Čus 💕
Rychle jsem si na sebe vzala černé džíny a černý crop top s nápisem "Stay cool",vzala vak a běžela na bus.
Když jsem zazvonila otevřela mi malá roztomilá brunetka, mohlo jí být tak 10.
"Ahoj pustíš mě dovnitř, zlatíčko?" Mile jsem se usmála.
"Jo, jasně. Ty jdeš za Macem?Teda pokud jsi Annie, ta holčina o které kluci furt básní?" Kluci?
"Jo tak Emmo to by stačilo.. ehm ahoj Annie. Dlouho jsme se neviděli." Uculil se Martinus. Ach bože ta dokonalost.. asi se rozteču! Help..
"A-aho-oj" Sklopila jsem pohled na svoje ,,zajímavý" boty.
"Tak pojď Mac už čeká." Usmál se a chytl mě za ruku. Pokožka na místech kde se mě dotýkal pálela. Tak moc. Počkal než se vyzuju a tahal mě asi do Marcusova pokoje.
"Marcusi! Máš tu holku!" Tu druhou větu Martinus procedil mezi zubama a silně mi stiskl ruku.
"Heeeej! Já nejsem jeho ho-" Nestihla jsem to ani doříct a už mě přerušil Marcusův hlas.
"Annie tady tě mám!" Zasmál se.
Proč tohle nemůže říkat Martinus..
Proč mě nemůže jen tak obejmout.. líbat mi krk a šeptat mi do ucha ty slova lásky, jít se mnou po ulici, jen tak mě chytit za ruku a dát tím všem najevo že jsem jenom jeho a on jenom můj. Proč ne?
"Protože k tobě necítí to co ty k němu.."
Jo fakt děkuju, svědomí.
Když jsem Marcuse všechno naučila. A že to bylo těžký když se furt smál tomu že jsem byla furt myšlenkami u Martinuse. To on však nevěděl.
"Hele Marcusi, tak já už půjdu." Začala jsem se zvedat z jeho pohodlné postele.
"Ne prosím, nechoď.. co kdybych vzali Tinuse a udělali si filmový večer?" Oh jen to ne..
ČTEŠ
I'm his and he is mine. (FF M&M)
Fanfictionx V příběhu se vyskytují gramatické chyby a nesmysly. x - V plánu korekce. - DOKONČENO ✓ _____ Přišla jsem do své třídy a sedla si do své lavice, vyndala jsem si ze svého batohu zbarveného do tmavých barev sluchátka, zapojila je do telefonu a nasadi...