Если время - лекарство от всего, избыток самоубийства? (Zaman herşeyin ilacıysa fazlası intihara girmez mi?)
-Oğuz Ataybenim için yaşar mısın?
Gün geçtikçe tükeniyorum, içimdeki insancıl yanım bedenimden intihar ediyor.
Kafaya indirilen birçok darbeler, sırtındaki nice bıçaklar, ellerinde masumsuzluğun kirli hisleri...
Eskisinden daha kırık olsa ki hissettirmiyor...Bir bedenin iki yarım bölümünde durmadan geriye doğru sayan bir saat sayacı...
Sen nefes aldıkça nükseden gerilişler, gerilen sinirler ve daha çok ağlayış sesleri duymama ramak kala bir telaşın parçası içimi sarıyor
İçimdeki fırtınalar kıyameti arz edercesine haykırıyor...
Saçlarına bu kadar acıyı nasıl sığıdırdın kadın?
Herkesin o öve öve biriremediği uzun saçların kimbilir her uzayışında kaç tane gözyaşıyla bulandı.
Kimbilir gerideki cam kırıklarınla farkında olmadan alay ettiklerini?
Kim bilebilir senin tebessümlerinin ardındaki hüzününü,
Kim bilebilir senin yarabandının altındaki geçmeyecek, soluksuz derin izi.
Kimse hiç bir varlık, yada nesne;
Onların zerre umrunda değilsin.Sana sorsam ya?
Senin yanında şuan kim var? -gerçek manada-
Düşüncelerim gereği kalbimi söküyorum , beynim beni işlevlendirebileceğine inancımı yitiriyorum, akıl sağlığımla oynuyorum.
Mantığım ruhunuza dik durabilir,Ben gideceğim zaman sessizce yok olacağımı seslendirmek isterim, son şarkım öyle bir seslensin ki ardımdaki tonla günahımı bu şekilde hafifletebileyim.
Hatice Aksoy