4♣

206 106 37
                                    

Приходите, дорогой, приходите в мой мир, внутри у меня много времени, я подготовил ваше место

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Приходите, дорогой, приходите в мой мир, внутри у меня много времени, я подготовил ваше место. (Gel sevgilim gel, benim dünyama gel çok zaman var içimde yerini hazırladım.)
-Atilla İlhan

Geri geleceğim, söz veriyorum.

Kontrol edemiyorum düşüncelerimi, yağmur büyük telaşla boşalıyor, anılarım karanlıkta canlarını feda edecek acıyla nüksediyorlar.

Etrafımı derin bir buğu sarıyor, dilimdeki zehiri vücudumdaki kanla boşaltmak için çaba sarfediyorum.

Bedenimi kamçılayamayacağım bir acı kıvrandırıyor, durduramıyorum.

Beynim çaresiz bir korku, kalbimle savaş veriyor, sahnede tek başıma elimde yağmur damlaları nefesimi havaya bırakıyorum.

Rüzgarda kan kokusu işlevini devam ettirircesine direnişle bana karşı koymak için kaskatı donduruyor,

Yalnız hissediyorum anne. Neden hiç biriniz varlığınızı hissettirmiyorsunuz?

Boğazımda derin, koca bir düğüm, boş bir caddede fikirlerim hücrelerimi ele geçirirken, elimden bir şey gelmiyor.

Karanlık bedenimi şeytani bir felaketle yoğururken neredesin baba?

Bundan kurtulamayacak kadar yorgun bir sükunette durmaksızın gözyaşlarımı özgür bırakıyorum.

Beni kimse tanıyamıyor, son hatıramda tiksinç bir raslantıda yaşaması için bırakıyorum.

Eğer olurda dönerseniz, size ışığımı perdeleyecek bir gücüm olmayacak.

Günahlarımı yağmur arıtamayacak, ben ıslanacağım, kirlerim burada bu mezarda, kaburgalarımda benimle can verecek.

Gözlerim gözbebeklerine değmeyecek dudaklarım kurtuluş arayacak bir kaç sözcükte.

Geri gelirsem eğer; gökyüzünden,

seninle olacağıma ant içeceğimin, sözünü veriyorum.

Şimdilik hislerinde can bulacağım.

Hatice Aksoy♡

I'm dying♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin