И самое лучшее, что я хочу тебе сказать, это то, что я этого еще не сказал.( Ve sana söylemek istediğim en güzel söz:henüz söylememiş olduğum sözdür.)
-Nazım Hikmet●Bilet
Genzimi delicesine yakan bu hazdan nefret ediyorum, ellerim bağlıyken gelen küllerin kokusu yanan geçmişimin ellerimde toz oluşunu sukünetle hatırlatıyor.
Bu karmaşa yoksunluğundan arınmak amacıyla kafamın ücra köşelerinde yanan anılarımı tenimin yakmasına izin vermem gerekiyor.
Zavallı ruhumun masumiyetsizliğinin gölgesi ahmak bir çakmağın cılız ışıltısı ay çıkana kadar devam ettiriyor.
Hangi uçurumun eteği çığlığını tüm dünyaya nüksettirecek?
Nasıl saracaksın dermansız yaralarına merhem olamayan kabuklarını?
Haykıracakken sarı lalaler şeytana sığınmanın doğru olduğunu hissettirecek.
Kendin temizleyeceksin cam parçalarını.
Sökülen yaralarımı cehenneme kaçmak mı toparlayacak onca hengameden?
Sınırın sonunda tutuklu kalmayacak mı gözyaşların kirpiklerinin ucunda?
Sessizlik hakimleşecek,
Sonra küfleneceksin herkesin huzurunda.Senden geriye kalan meyilsiz yokluğun beni toparlayamayacak,
Ölmeme çeyrek kala, yelkovan dakikalarımı saymaya başlayacak.Ben ağlayan küçük kızdan başkasıydım, cümleyle başlayan devamı bir türlü gelemeyen.
Geriye kalmış tanelerim olsa gerek masallar sonumu bulamıyorlar, eksiğim bir uçtan diğer sona.
Senfonim yine eşlik ediyor kıvılcım damlalarında.
Dans ediyoruz, bize iki bilet lazım.Eşlik ediyoruz yıkımın altında nefes almaya, cinayetimizin konusu belli öldürülen ruhlar ve onların koşulları.
dedim ya kaptan iki bilet lazım, ölüşümüzü cansızca en önden izlemek istiyorum, çığlıklarımın zevkinde boğulmak yarattığım sudan nasıl bir şevkle boğulduğuma tanık olmak istiyorum, bir bana diğeri de beni öldüren katilime kesin.
Kıyamadığım saçlarımı sebepsizce kestirişime tanık olayım sırf o gün daha fazla öldüm diye.
Ölüm saatimi izletmeyin bana nasıl olsa santim santim hecelerime ayrılırken bunu seyretmek değil hissetmek isterim.
Sevgilerimle.
Hatice Aksoy