Κεφάλαιο 4🖤

3.7K 193 10
                                    

(Ακομα Αλεξ POV)
Μάγκες ένα μέρος αυτού του κεφάλαιου θα έχει σεξουαλικο (λιγουλάκι) περιεχόμενο μεταξύ ~~~ αυτών. Αν θέλετε μπορείτε να παραλείψετε αυτό το μέρος. Φιλάκια 😘❤️😘❤️

~~~
Με φίλησε! Δεν με πήρε και εμένα πολύ και άρχισα να την φιλαω και εγώ. Μετά από λίγο τραβήχτηκα πίσω για να πάρω αέρα και άρχισα να της φιλαω τον λαιμό. Μόλις την φίλησα κάτω από το αυτί της αυτή αναστέναξε και εγώ χαμογέλασα και άρχισα να αφήνω το σημάδι μου πάνω στο απαλό της δέρμα. Την ένιωσα να κάθεται πάνω μου και να τυλίγει τα πόδια της πίσω μου και κατευθείαν ένιωσα τον Αλεξ Junior να ξυπνάει (όσοι καταλάβατε, καταλάβατε😏😉!) Άρχισε να μου φιλάει και αυτή τον λαιμο και άρχισε να κινείτε έναντιον.... ξέρετε. Με φίλησε κάτω από το σαγόνι και εγώ αναστέναξα καταλαθος και άρχισε και αυτή να μου αφήνει μια πιπιλια στον λαιμό μου. Άρχισε να βγάζει την μπλούζα μου, όμως εγώ την σταμάτησα, γτ αν δεν σταματούσαν τώρα θα κάναμε κάτι που μπορεί να το μετανιωναμε.
~~~
"Σταμάτα! Αν δεν σταματήσεις τώρα θα κάνουμε κάτι που μπορεί και να το μετανιωσουμε." της είπα με ήρεμη φωνή και αυτή κατσουφιασε αλλά συμφώνησε και σηκώθηκε από πάνω μου και ξάπλωσε, γυρνώντας την πλάτη της προς τα εμένα. Τέλεια τώρα θα μου κρατάει μούτρα! Έβγαλα την μπλούζα μου και το παντελόνι μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι. Την πλησίασα από πίσω και την αγκάλιασα, περνώντας το χέρι μου γύρω από την μέση της και σπρωχνωντας την προς τα εμένα. Αυτή γύρισε και έβαλε το κεφάλι της στον λαιμό μου ενώ με αγκάλιασε και το ένα χέρι της πήγε στα μαλλιά μου. Με κοίταξε και χαμογέλασε.
"Ευχαριστώ που με σταμάτησες, ούτε εγώ δεν ξέρω τι έκανα." μου είπε ψυθιριστα.
"Δεν πείραζε μικρή μου, κοιμήσου τώρα." της είπα και είδα πως είχε ήδη κοιμηθεί. Την αγκάλιασα περισσότερο προς τα εμένα και έβαλα το κεφάλι μου στα μαλλιά της, μυρίζοντας τα μαλλιά της και ταυτόχρονα της τα χάιδευα. Και κάπως έτσι με πήρε και εμένα ο ύπνος.

Λοιπόν αυτό ήταν το 4ο κεφάλαιο. Το ξέρω το προηγούμενο το σταμάτησα σε κρίσιμο σημείο, αλλά δεν μπορείτε να πείτε σας ανταμοιψα με αυτό το κεφάλαιο. 😊.
Αν σας άρεσε μην ξεχάσετε ⭐+💬.

Φιλάκια 😘❤️😘❤️

Ρομαντικός Αναρχισμός Where stories live. Discover now