Η ώρα πήγε πέντε και εγώ ξεκίνησα να ετοιμάζομαι για το δείπνο με τους δικούς μου.
Είμαι λίγο αγχωμένη η αλήθεια να λέγεται, όχι για την αντίδραση της μάνας, αλλά του μπαμπά μου.
Ο μπαμπάς ήταν πάντοτε υπερπροστατευτικος, πως θα τον πω τώρα πως είμαι έγκυος και σε 8 μήνες θα γίνει παππούς;
Έβγαλα αυτές τις σκέψεις από το μυαλό μου και πήγα στο δωμάτιό μας να αλλάξω.
Έβαλα ένα μαύρο σκισμένο τζιν και ένα μαύρο τιραντακι που έγραφε "you are my 🌞, my 🌙 and all my ⭐" και τα αγαπημένα μου μαύρα Vans. Έκανα τα μαλλιά μου 2 πλεξούδες και αφού έκανα λίγο ελαφρύ μακιγιάζ και ψεκαστηκα με το άρωμά μου, ήμουν έτοιμη.
Κατέβηκα κάτω και είδα τον Αλεξ να με περιμένει. Σήκωσε το κεφάλι του και μου χαμογέλασε.
"Έτοιμη;"
"Ναι. Βασικά όχι. Βασικά ναι. Βασικα μάλλον όχι. Αααχ δεν ξέρω.""Έλα βρε μωρό μου ηρέμησε, δεν είναι και το τέλος του κόσμου."
"Ναι αλλά και πάλι, φοβάμαι την αντίδραση του μπαμπά!"
"Χαλάρωσε, ότι και να γίνει μαζί θα το περάσουμε." μου είπε και μου χαμογέλασε.
Κουνησα το κεφάλι μου και ξεκινήσαμε για το σπίτι των δικών μου. Όταν φτάσαμε κατεβήκαμε κάτω και χτυπήσαμε το κουδούνι.
Ο Αλεξ είχε συνέχεια το χέρι του στην μέση μου και χαμογελούσε. Η πόρτα άνοιξε και φάνηκε η μάνα μου.
"Αγάπη μου! Καλώς την κορούλα μου που με ξέχασε τοσο καιρό."
"Ρε μάνα έλεος δεν σε ξέχασα απλά είχα και άλλες δουλειές. Δεν ξέρεις πόσα έγιναν τον τελευταίο καιρό."
"Ε ελάτε μέσα μην στέκεστε στο κατώφλι." είπε η μάνα μου κάνοντας άκρη να περάσουμε.
Αφού φιληθηκαν σταυρωτά και με τον Αλεξ, πήγαμε στο σαλόνι όπου είδα τον μπαμπά μου.
"Μπαμπακουλη μου!" φώναξα χαρούμενη και έτρεξα στην αγκαλιά του μπαμπά μου. Ναι ναι είμαι κόρη του μπαμπά οκ;
"Κοριτσαρα μου, πόσο μου έλειψες" είπε ο μπαμπάς μου και φίλησε το κεφάλι μου. Αφού καθίσαμε και φάγαμε, πήγαμε στο σαλόνι.
Στο τραπέζι τους αφηγηθηκαμε ότι έγιναν τόσο καιρό και μπορώ να πω πως ο πατέρας μου συμπάθησε τον Αλεξ από τον τρόπο που του μιλάει.
Καθίσαμε στο σαλόνι και η μάνα μου έφερε ένα κρασί και τέσσερα ποτήρια.
"Εμ εμείς δεν θέλουμε κρασί. Βγήκαμε χθες και μεθυσαμε οποτε δεν θέλουμε άλλο αλκοόλ." είπε ο Αλεξ ευγενικά.
YOU ARE READING
Ρομαντικός Αναρχισμός
Teen FictionΗ Ευαγγελία είναι μια νεαρή κοπέλα 17 χρόνων. Οι γονείς της ήταν αναρχικοι έτσι από μικρή είναι ανάμεσα σε αναρχικούς και έχει μάθει να τους αγαπάει και να συμμετέχει σε πορείες και διαδηλώσεις. Έχει καστανόξανθα μαλλιά και πράσινα μάτια, είναι 1,75...