Την επόμενη μέρα ξύπνησα και δεν μπορούσα να περπατήσω! Βασικά το περπάτημα καλή αρχή θα ήταν εδώ δεν μπορώ να τα νιώσω!
"Αλεξ" σκουντηξα τον Αλεξ.
"Μμμ" έκανε αυτός και γύρισε από την άλλη. Ώστε έτσι αλεξουκο; θα σου πω εγώ!
"Ααααααα! Τα νερά μου Αλεξ ξύπνα γεννάμε!" φώναξα και ο Αλεξ τιναχτηκε κατευθείαν πάνω.
"Τι; πως; Παναγία μου!" φώναξε και εγώ χάθηκα στα γέλια.
"Τι γελάς παιδί μου πας καλά; πήγε η ψυχή μου στην Κουλουρη και εσύ γελάς;" φώναξε.
"Ααα δεν φταίω εγώ που δεν ξυπνούσες! Εσύ είσαι μουλάρι όταν κοιμάσαι!"
"Θα σου έλεγα τίποτα τώρα αλλά δεν έχω όρεξη για καυγά πρωινιατικα. Λεγε θες κάτι;"
"Δεν μπορώ να κουνήσω τα πόδια μου, θα με βοηθήσεις να πάω να πλυθω;" και του έκανα και τα γλυκά ματάκια που ξέρω πως δεν μπορεί να αντισταθεί.
Ξεφυσιξε και με σήκωσε σε στυλ νύφης και με πήγε μέχρι το μπάνιο. Εκεί με έπλυνε τα δόντια το πρόσωπο και με έκανε και ένα ντουζάκι έτσι στα γρήγορα και μετά πήγαμε κάτω για πρωινό.
"Για πες; τι θες για πρωινό;"
"Τηγανίτες και μπέικον!" είπα και χοροπηδουσα πάνω στον πάγκο σαν ένα μικρό παιδάκι που του έδωσαν καραμέλα.
Ο Αλεξ ξεκίνησε να κάνει το πρωινό και εγώ πήρα τηλ την Ελένη.
"Έλα μωρή τρελή καλημέρα!"
"Οχου ρε Εύα που την βρίσκεις την όρεξη για κουβέντα πρωινιατικα; ακόμα 11 είναι!"
"Άστο δεν ασχολούμαι με τον ύπνο σου εγώ για άλλο πράμα πήρα τηλέφωνο. Λοιπόν πως είναι το πόδι σου;"
"Μια χαρά, είναι εδώ και ο Πέτρος και με προσέχει δεν έχω πρόβλημα." είπε και την είδα να κοκκινίζει.
"Και βέβαια δεν θα έχεις πρόβλημα αφού είναι ο Πέτρος εκεί!" είπα με φάτσα 😏
"Εμ ναι.." τότε άκουσα από το βάθος.
"Ποιος είναι μωρό μου; αντε έλα για τον 2ο γύρο" άκουσα την φωνή του Πέτρου.
Κατευθείαν έσκασα στα γέλια!
"Ομιτζι φιλενάδα χίλια σόρυ που σας διέκοψα καλή συνέχεια!" είπα και της το έκλεισα.
Γύρισα και είδα τον Αλεξ να με κοιτάει περίεργα.
"Τι λέει η Ελένη;"
"Γαμιεται με τον Πέτρο που υποτίθεται την προσέχει." του είπα αδιάφορα
"Εύα! Όχι τέτοιες λέξεις μπροστά στο παιδί!"
YOU ARE READING
Ρομαντικός Αναρχισμός
Teen FictionΗ Ευαγγελία είναι μια νεαρή κοπέλα 17 χρόνων. Οι γονείς της ήταν αναρχικοι έτσι από μικρή είναι ανάμεσα σε αναρχικούς και έχει μάθει να τους αγαπάει και να συμμετέχει σε πορείες και διαδηλώσεις. Έχει καστανόξανθα μαλλιά και πράσινα μάτια, είναι 1,75...