Κεφάλαιο 7🖤

3K 156 5
                                    

Εύα POV
~1 εβδομάδα μετά~

Ξύπνησα στην αγκαλιά του Αλεξ. Χαμογέλασα και τον κοίταξα. Ήταν τόσο ειρηνικός όταν κοιμάται. Πήγα να γυριστω αλλά κάτι βάρη ήταν στην μέση μου. Κοίταξα και είδα πως ήταν το χέρι του Αλεξ. Προσπάθησα να το σηκώσω χωρίς να τον ξυπνήσω αλλά αυτό είναι ανθρωπινως αδύνατο! Δλδ ρε παιδιά είναι 80 κιλά μαντράχαλος με 1,90 ύψος! Εγώ είμαι 1,70 με 60 κιλά! Νομίζω καταλάβατε.
"Αλεξ" ψιθύρισα. Τίποτα.
"Αλεξ" είπα σχετικά δυνατά. Τίποτα. Και τότε μου ήρθα μια ιδέα. Καθησα πάνω του και άρχισα να τον φιλαω στον λαιμό καθώς άρχισα να τριβομαι στον καβαλο του. Αυτός ξύπνησε και μόλις τον είδα να ξυπνάει κατέβηκα κατευθείαν από πάνω του.
" Έλα μωρέ τώρα που άρχισα να το απολαμβάνω!" παραπονέθηκε σαν 5χρονο. Το 5χρονο! Πήγα στην ντουλάπα και πήρα τα ρούχα μου να τα φορέσω και πήγα στο μπάνιο για να πλυθω. Μετά από κάνα 10λεπρο βγήκα έξω και δεν είδα πουθενά τον Αλεξ. Κατέβηκα κάτω και το θέαμα με άφησε με το στόμα ανοιχτό. Ο Αλεξ, μόνο με μποξερακι στην κουζίνα να τηγανιζει σε ένα τηγάνι bacon και στο άλλο τηγανιτές. Τα μάτια μου πήγαν κατευθείαν στον καλόσχηματισμενο πωπο του να το πω ευγενικά και δαγκωσα το κάτω χείλος μου. Τα μάτια μου σιγά σιγά ανέβηκαν στην πλάτη του μέχρι που έφτασαν στους τεράστιους ώμους του και στους μυς του που φλεξαραν με καθε του κίνηση. Ο Αλεξ δεν με είχε δει ακόμα οπότε είπα να φλερτάρω λίγο μαζί του. Ανέβηκα σιγά σιγά τις σκάλες και μπήκα στο δωμάτιο μας. Πήρα τα πιο σεξυ εσώρουχα που είχα κια τα φόρεσα και έβαλα και μια μαύρη μπλούζα του που με κάλυπτε μέχρι την μέση μου. Έκανα λίγο το μακιγιάζ μου και κατέβηκα κάτω. Όταν μπήκα στην κουζίνα τον είδα που έκανε καφέ, η πλάτη του προς τα εμένα. Προχώρησα ήσυχα προς το μέρος του και μολις έφτασα από πίσω του, πέρασα τα χέρια μου γύρω από την μέση του. Αυτός σφιχτηκε για μια στιγμή αλλά μετά χαλάρωσε. Του χαιδεψα τους κοιλιακούς και αυτός γύρισε προς τα εμένα. Με κοίταξε και τα μάτια του γούρλωσαν.
"Βλέπεις κάτι που σου αρέσει;" είπα και άρχισα να πηγαίνω υο χέρι μου προς το v του. Αυτός έκλεισε τα μάτια του. Και τώρα αρχίζει η πλάκα. Πήρα το χέρι μου και του κόλλησα περισσότερο. Άρχισα να του τριβομαι και αυτός έβγαλε ένα βογγητο ευχαρίστησης. Το πήρα και ένα βήμα παραπέρα και έβαλα το χέρι μου μέσα στο μποξερακι και άρχισα να του τρίβω το μόριο του. Ξαφνικά πήρε το χέρι μου και με σήκωσε και με έβαλε στον πάγκο. Μου έβγαλε την μπλούζα και στάθηκε ανάμεσα στα πόδια μου. Το ήξερα που πήγαινε και τώρα δεν ήθελα να τον σταματήσω. Ήξερα τι ερχόταν αλλά δεν φοβόμουν. Ο Αλεξ, μου έβγαλε το σουτιέν και εγώ κοκκινησα και κοίταξα κάτω. Ο Αλεξ μου σήκωσε το κεφάλι.
"Δεν χρειάζεται να με ντρέπεσαι. Είσαι πανέμορφη." μου είπε και με φίλησε. Τον φίλησα και εγώ και αυτός άρχισε να κατεβαίνει. Με φίλησε στο λαιμό και πιο κάτω μέχρι που έφτασε στην κοιλιά μου. Με κοίταξε, ζητώντας και έγκριση και εγώ απλά κουνησα 'ναι' το κεφάλι μου. Μου έβγαλε το εσώρουχο σιγά σιγά και άρχισε να με φιλάει. Ένιωσα μια φωτιά να ανάβει μέσα μου και δεν άντεξα για πολύ, αφού μετά από μερικά λεπτά, εκρηχτηκα (δεν ξέρω καν αν υπάρχει τέτοια λέξη lol😂). Μετά με σήκωσε και με πήγε στην κρεβατοκαμαρα μας. Με ξάπλωσε στο κρεβάτι και έβγαλε και αυτός το μποξερακι του. 
"Να ξέρεις αυτό θα πονέσει. Τσιρηξε όσο θες, γρατζουνισε με όσο θες και κλαψε όσο θες. Ο πόνος θα περάσει." μου είπε γλυκά και έτσι μπήκε μεσα μου. Στην αρχή πονεσα πάρα πολύ και τσιριξα, αλλά μετά συνηθησα. Άρχισε να κινείται μέσα μου και ο πόνος έγινε απόλαυση. Μετά από ένας θεός ξέρει πόσους γύρους, είμαστε και οι δύο γυμνοί, τυλιγμένοι με τα σεντόνια σε απόλυτη ησυχία, εγώ ξαπλωμένη πάνω στο στήθος του και αυτός να χαϊδεύει τα μαλλιά μου.
"Σου άρεσε;" τον ρώτησα.
"Κοίτα δεν μπορώ να σου απαντήσω ειλικρινά, γτ τις άλλες τις κοπέλες απλά τις γαμουσα. Ενώ με εσένα δεν έκανα σεξ, εμείς κάναμε έρωτα και υπάρχει διαφορά. Αλλά ναι ήταν πολύ  ωραία. Εσένα σου άρεσε;" με ρώτησε και εγώ απλά κουνησα το κεφάλι μου ναι. Και κάπως έτσι από κοιμήθηκα.

Λοιπόν αυτό ήταν το 7ο κεφάλαιο της ιστορίας, ελπίζω να σας άρεσε. Να ξέρετε έπρεπε να βάλω αυτό το κεφάλαιο γτ παίζει ένα πολύ σημαντικό μέρος στην πλοκή της ιστορίας. Μην ξεχάσετε ⭐ και 💬.

Φιλάκια 😘❤️😘❤️

Ρομαντικός Αναρχισμός Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin