Εύα POV
Ξύπνησα αργά αργά και κοίταξα τριγύρω μου. Αυτό δεν είναι το δωμάτιο μου. Ωπα, ΤΙ?! Γύρισα προς τα αριστερά μου και τότε είδα τον Αλεξ, να κοιμάται και χαλάρωσα. Αλλά μετά είδα ότι δεν έχει ρούχα και άρχισα να πανικοβαλομαι. Χριστέ μου κάνε να μην κάναμε σεξ!
"Αλεξ" ψιθυρισα στο αυτί του. Τίποτα.
"Αλεξ" είπα λίγο πιο φωναχτά. Τίποτα.
"ΑΛΕΞ ΟΙ ΜΠΆΤΣΟΙ" φώναξα με δύναμη και αυτός τιναχτηκε πάνω σε στάση αμυνας. Εγώ έσκασα στα γέλια!
"Τι γελάς ρε Εύα γαμω το στανιο μου με εσκιαξες πρωινιατικα!" μου φώναξε υποτίθεται νευριασμενος αλλά μετά άρχισε να γελάει και αυτός και παιδιά σας το λέω, τι υπέροχο γέλιο που έχει! Ε όχι, έχει και λακκάκια! 😍😍
"Βλέπεις κάτι που σε αρέσει μικρή;" με ρωτάει ο Αλεξ με ένα στραβό χαμόγελο. Εγώ κοκκινίζω και γυρνάω από την άλλη αφού με έπιασε να τον τσεκάρω.
*Ναι άλλο που δεν ήθελες εσύ!**Σκάσε φωνούλα δεν είναι ώρα για κουβέντα τώρα!*
Ο Αλεξ έρχεται από μπροστά μου και μου σηκώνει το πηγούνι για να τον κοιτάζω στα μάτια.
"Δεν θέλω να κρύβεσαι από εμένα. Είσαι πανέμορφη ό,τι και να κάνεις. Ακόμα και όταν κοκκινίζεις. Σε αγαπώ όταν είσαι στο δρόμο με την κουκούλα, αλλά σε αγαπώ ακόμα περισσότερο όταν είσαι ο εαυτός σου." μου είπε και με φίλησε απαλά στα χείλη τυλιγοντας τα χέρια του γύρω από την μέση μου και φέρνοντας με πιο κοντά σε αυτόν. Το φιλί άρχισε να γίνεται πιο παθιασμένο, καθώς έβαλε την γλώσσα του στο στόμα μου και οι γλώσσες παιζαν ένα δικό τους παιχνίδι. Ξάπλωσα κάτω και ο Αλεξ ήρθε από πάνω μου χωρίς να σπάει το φιλί μας. Μετά από λίγη ώρα απομακρυνθηκε και άρχισε να μου φιλάει τον λαιμό και εγώ αναστέναξα. Αυτός απομακρυνθηκε ίσα ίσα από το λαιμό μου και εγω ένιωθα την καυτή ανάσα του πάνω στον λαιμό μου. Τον τράβηξα από το μαλλί κια τον έφερα πάλι πάνω μου και τον φίλησα. Τον γύρισα από την άλλη και εσκιψα και άρχισα να του φιλαω το λαιμό και το σαγόνι. Τον φίλησα κάτω από το σαγόνι και αυτός αναστέναξε και εγω όπως και αυτός δεν τον φίλησα, παραμονο έπαιρνα βαθιές ανάσες και το ξέρω πως τον είχα ανάψει γτ το........ Γκχμ γκχμ του με ακουμπούσε στο μπούτι. Τελικά σταματησα και σηκώθηκα από πάνω του και πήγα στο μπάνιο περπατώντας με ένα ελαφρό κούνημα του κωλου και του έστειλα και ένα φιλί πριν κλείσω την πόρτα. Αχ πόσο μου αρέσει που τον άφησα έτσι! Μουαχαχαχαχαχαχαχα! Τεσπα, έπλενα τα δόντια μου όταν ξαφνικά ακούω φωνές από το δωμάτιο του Αλεξ. Βγαίνω έξω και αυτός το έχει ήδη κλείσει και είναι φανερά νευριασμενος. Περπατάω και πάω παο πίσω του και τον αγκαλιάζω και περνάω τα δάχτυλα μου μέσα από τα μαλλιά του. Αυτός γύρισε από την άλλη και με αγκάλιασε, βάζοντας το κεφάλι του στην καμπύλη του λαιμού. Τον αγκάλιασα και άρχισα του φιλαω το στήθος μέχρι το λαιμό, καθώς περνούσα τα χέρια μου πάνω από τους κοιλιακούς του και τον ανιωσα να ηρεμεί. Μετά από λίγο σηκώνεται και με κοιτάζει στα μάτια. Δεν λέει κάτι απλά με φιλάει, τίποτα το βίαιο τίποτα το βιαστικό. Ένα απλό φιλί. Τον διέκοψα και τον ρώτησα.
"Ποιος ήταν και φωναζες έτσι;"
"Ο Πέτρος, είναι το δεξί μου χέρι στην συμμορία και μου είπε πως η θεία μου ήρθε να με δει στην Αθήνα. Αυτή μένει Θεσσαλονίκη."
"Ε και που είναι το κακό;"
"Το κακό είναι το ότι ειναι μπατσινα!"
"Και ο Πέτρος από που το ξέρει ότι ήρθε;"
"Ο Πέτρος είναι γιος της."
"Α υπέροχα. Λοιπόν κοίτα τι θα κάνουμε. Θα μείνω εγώ εδώ πέρα και μετά όταν θα έρθει θα της ανοίξω την πόρτα γυμνή με ένα σεντόνι τριγύρω μου ότι και καλά κάναμε σεξ και μετά θα της πω πως τώρα το πηγαίναμε για γύρω 7 και μας διακόπτει και έτσι ήρεμα και ωραία θα φύγει.... Τι λες;"
"Καλά εσύ έχεις πιο βρώμικο και σατανικό μυαλό μέχρι και από εμένα!" μου λέει με ένα πονηρό χαμόγελο.
" Α να σου πω; αυτό που έλεγες ότι κάναμε υποτιθέμενα σεξ, μήπως να το κάνουμε πραγματικότητα;" με ρωτάει και κάνει κίνηση να με φιλήσει αλλά εγώ γρήγορα τον σταματάω.
"Στα πιο τρελά σου όνειρα, Αλεξανδρουκο" λέω και πάω στο μπάνιο για να πλύνω και το πρόσωπο μου.
" Να σου πω εγώ τι θα φορέσω; έτσι με τα εσώρουχα θα μείνω;"
"Γτ εγώ δεν έχω πρόβλημα"
"Έχω όμως εγώ. Που είναι τα ρούχα μου;"
"Στα άπλυτα είχαν πολύ αίμα και τα έβαλα στα άπλυτα."
"Και εγώ τώρα τι θα φορέσω;"
"Ε ξέρω εγώ, πάρε καμία μου μπλούζα."
Αναστενάζω και πάω στην ντουλαπα του. Την ανοίγω και παιρνω ένα μαύρο του t-shirt με το σήμα μας (των αναρχικών δλδ) στην πλάτη. Την φοράω και μου έρχεται μέχρι πάνω από τα γόνατα. Μόλις την φοράω βγάζω το σουτιέν επειδή δεν το αντέχω άλλο. Το πετάω και γυρίζω τριγύρω και βλέπω τον Αλεξ να με κοιτάζει με το στόμα του ανοιχτό.
"Θα με ματιάσεις αντε πήγαινε κάνε καφέ, γτ αν δεν πιω καφέ στο λέω θα τον κάνω τον φόνο." του λέω και αυτός βγαίνει από την πλάνη του.
"Ε;"
"Εύα. Τι ε ρε δεν με άκουσες που σου είπα να πας να κάνεις καφέ μην σε σκοτώσω;"
"Ααα ναι ναι ναι πάω τώρα." λέει και πάμε μαζί κάτω. Μόλις ήπιαμε τους καφέδες μας πήρα τηλ τον Γιώργο που είναι το δεξί μου χέρι.
"Καλήμερα Γιώργο να σου πω πήγαινε στο σπίτι μου πάρε μερικά ρούχα και μετά έλα στην οδό παπαχρηστου 32(τυχαια οδός) 2ος όροφος.
"Γτ τι κάνεις εκεί; και πως είσαι; μετά από ένα σημείο σας έχασα εσένα και τον Αλεξ."
"Με πυροβόλησε ένας μαλακας μπάτσος και μετά με έσωσε ο Αλεξ, με έφερε στο σπίτι του να μου καθαρίσει την πληγή κοιμηθηκαμε και τώρα χρειάζομαι ρούχα. Τελείωνε!" του φωνάζω και του το κλείνω. Κοιτάζω μπροστά μου και βλέπω τον Αλεξ να με τσεκάρει και έτσι είπα να τον τσεκάρω και εγώ. Ουαου ωραίους κοιλιακούς έχει! Τεσπα, μετά από κάνα τεταρτακι εμφανίστηκαν και ο Γιώργος με τα ρούχα, άλλαξα και φύγαμε για τις συμμορίες μας.Αυτό λοιπόν ήταν το 5ο κεφάλαιο, ελπίζω να σας άρεσε. Το ξέρω είναι πολυυυυ μεγάλο αλλά ρε παιδιά σορρυ δεν μπορούσα να το κάνω πιο μικρό! Τεσπα, εσείς πιστεύετε πως ο Αλεξ θα τα φτιάξει με την Εύα; 😈
Λοιπόν μην ξεχάσετε ⭐ και 💬.Φιλάκια! 😘❤️😘❤️
YOU ARE READING
Ρομαντικός Αναρχισμός
Teen FictionΗ Ευαγγελία είναι μια νεαρή κοπέλα 17 χρόνων. Οι γονείς της ήταν αναρχικοι έτσι από μικρή είναι ανάμεσα σε αναρχικούς και έχει μάθει να τους αγαπάει και να συμμετέχει σε πορείες και διαδηλώσεις. Έχει καστανόξανθα μαλλιά και πράσινα μάτια, είναι 1,75...