Κεφάλαιο 19🖤

1.9K 106 8
                                    

Αφού φτάσανε στο κλαμπ μπήκανε μέσα και αμέσως η αποπνικτική μυρωδιά του αλκοόλ, τσιγάρου και ιδρώτα με χτύπησαν στην μούρη.

Ζαλίστηκα λίγο αλλά συνήθισα και συνέχισα προς τα μέσα. Πήγαμε σε ένα τραπέζι στο πίσω μέρος όπου ο αέρας ήταν πιο καθαρός και είχε λιγότερη φασαρία.

Μετά από λίγο εμφανίστηκε μια πουτανα εεεεεε συγγνώμη μια σερβιτόρα να μας πάρει τις παραγγελίες και μόνο που δεν τον πηδηξε τον Αλεξ μπροστά μου.

Τα αγόρια πήραν από μια βότκα πορτοκαλί ο καθένας, η Ελένη ένα daiquiri φράουλα και εγώ ένα sex on the beach χωρίς αλκοόλ.

"Και γιατί χωρίς αλκοολ; φοβάσαι μήπως μεθύσεις;" είπε με ένα ψεύτικο χαμόγελο.

"Δεν φοβάμαι. Απλώς έχω και το μωρό του άντρα που τριβοσουν στην μήτρα μου και δεν θέλω να το βάψω. Όσο για το μεθύσι. Με όσα μπουκάλια εσύ μεθας, εγώ τα έχω για ξεκίνημα." της είπα και της έκλεισα το μάτι. Αυτή αμέσως γύρισε και έφυγε γρήγορα να πάει στο μπαρ και όλοι γέλασαν.

"Καλά της είπες!" είπε η Ελένη γελώντας.

"Το ξέρω! Σιγά μην αφήσω αυτήν την καραπουταναρα να τριετία στον άντρα μου!" είπα και φίλησα τον Αλεξ στο μάγουλο. Αυτός έβγαλε έναν ήχο παραπόνου και έβγαλε έξω το κάτω του χείλος.

"Φιλάκι στο στόμα δεν έχει;" μου λέει με μάτια κουταβιου.

"Όχι γιατί αν σε φιλήσω στο στόμα μετά θα πηδηχτουμε εδώ πέρα και δεν νομίζω τα παιδιά να θέλουν να δουν live πορνοταινια." είπα και ο Πέτρος γέλασε και μου έκανε κόλλα πέντε.

"Πες τα μωρη sis!" είπε ο Πέτρος γελώντας..

"Εεεεεε ποτέ γίνατε εσείς bro sis?" είπε ο Αλεξ.

"Από πάντα. Και περισσότερο αφού τα έφτιαξε με την Ελένη!" είπα και η Ελένη κοκκινησε και κοίταξε κάτω. Ο Πέτρος γέλασε και της σήκωσε το κεφάλι και την φίλησε απαλά στα χείλη.

Τότε ήρθαν τα ποτά μας και αρχίσαμε να πίνουμε. Μετά από λίγο πήγαμε εγώ, η Ελένη και ο Αλεξ να χωρεψουμε. Ο Αλεξ ήταν από πίσω μου και είχε βάλει τα χέρια τους στους γοφούς μου καθώς εγώ τους κουνουσα ρυθμικά. Τότε ήρθε η Ελένη και μου πήρε το χέρι.

"Αλεξ θα την δανειστώ λίγο" φώναξε για να την ακούσει και αυτός κούνησε το κεφάλι του χαμογελώντας. Αρχίσαμε να χορεύουμε αλλά μετά έπρεπε να πάω τουαλέτα, οπότε άφησα την Ελένη να χορεύει και προχώρησα προς τις τουαλέτες.

Ρομαντικός Αναρχισμός Where stories live. Discover now