Κεφάλαιο 20🖤

1.9K 94 0
                                    

Την επόμενη μέρα ξύπνησα σε ένα άδειο κρεβάτι. Μα καλά που είναι ο Αλεξ; Τότε θυμήθηκα ότι δεν ήμουν στο σπίτι μου αλλά στης Ελένης.

Σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο για να κάνω τα απαραίτητα. Μετά πήγα πίσω στο δωμάτιο μου και άνοιξα τον σάκο μου, βγάζοντας ένα τιραντακι μαύρο και ένα μαύρο σορτσάκι.

Αφού ετοιμάστηκα πήγα κάτω και είδα τον Πέτρο να είναι στην κουζίνα και να πίνει καφέ. Η Ελένη μάλλον θα κοιμάται.

"Καλημέρα bro" είπα νυσταγμένα.

"Καλημέρα sis. Πως και έτσι εδώ; δεν μας το συνηθίζεις"

"Έγινε κάτι μεταξύ εμένα και του Αλεξ και αποφάσισα πως θα ήταν καλύτερο να περνούσαμε λίγο χρόνο ξεχωριστα."

"Τι έκανε ο μαλακας να τον γαμησω τα κέρατα;"

"Λοιπόν θα σου πω αλλά μου ορκίζεσαι ότι δεν θα πεις τίποτα σε κανέναν; ούτε καν στην Ελένη!"

"Ορκίζομαι τώρα λεγε."

"Λοιπον, τον έπιασα χθες το βράδυ στις τουαλέτες του μπαρ με μια πουτανα να του παίρνει πιπα! Και μετά βέβαια μου εξήγησε ότι δεν πρόλαβε να αντιδράσει αλλά και πάλι ρε Πέτρο αναστεναζε! Που σημαίνει ότι του άρεσε!" είπα το τελευταίο μέρος δυνατά και άρχισα να κλαίω. Αυτός δεν είπε τίποτα  απλά ήρθε και με αγκάλιασε καθώς έβαλε το κεφάλι του πάνω στο δικό μου.

"Ει ει χαλάρωσε. Δεν πρέπει να κλαις ιδίως με το μωρό. Δεν αντέχω να βλέπω την μικρή μου αδερφή να κλαίει. Μπορείς να μείνεις εδώ πέρα όσο θες. Και άμα θες θα μιλήσω εγώ στον Αλεξ όταν θα πάμε στην αποθήκη. Λοιπόν εσύ κάτσε εδώ πέρα, στην συμμορία δεν θα έρθεις για να μην φανεί τίποτα και όταν θα είσαι έτοιμη τότε θα δούμε τι θα κάνουμε, εντάξει;"

"Εντάξει, ευχαριστώ Πέτρο." είπα καθώς τραβήχτηκα από την αγκαλιά του και σκουπισα τα δάκρυα μου. Τότε μπήκε η Ελένη μέσα στην κουζίνα.

"Καλημέραααααα" είπε χασμουριζοντας.

"Καλως την ωραία κοιμωμενη" είπα σαρκαστικά

"Τι ώρα είναι;"

"10 πάρα είκοσι."

"Πωωω αξημερωτα ξύπνησα."

"Τι λες μαρη ο ήλιος ανέτειλε από τις 8!"

"Α εσύ πρέπει να μου δώσεις μερικές εξηγήσεις αργότερα. Φέρε μου πρώτα καφέ" είπε και ο Πέτρος είχε μια κούπα ήδη έτοιμη για αυτήν. Την φίλησε πεταχτά και μετά αφού με φιλησε στο μέτωπο και έφυγε να πάει στην συμμορία. Πωωω μου έλειψαν γαμωτο!

Ρομαντικός Αναρχισμός Where stories live. Discover now