Daniel Jully

139 7 0
                                    

~ Michael ~

„Kamo, tak já tam zajdu," řekl blonďák, nějaký kámoš Daniela. Byl dost vysoký a nejspíš se jmenoval Philip.

„Myslíš, že ti to prodá?" zeptal se Daniel a přes okno obchodu si prohlédl malou hnědovlásku, která stála za kasou.

„Jsem si tím na stopro jistej," řekl sebevědomě a vydal se do obchodu. Tam vzal jednu flašku vodky a nějaké cigarety a položil je na pult.

Holka si ho přeměřila nedůvěřivým pohledem, ale on se zkušeně usmál a začal na ní něco mluvit. Ona se začervenala, usmála se a přikývla. Pak všechno namarkovala, Philip ji podal peníze a odešel.

„Mám chlast a k tomu její jméno," zasmál se a podal mi do ruky flašku.

„Egoistický kokote," uchechtl se Daniel.

„Příště si to zkus ty, skrčku," drkl do něj loktem a Daniel se zamračil.

„Komu říkáš srkčku?" ohradil se.

„Umm, máme tady více trpaslíků," pokrčil rameny a koutkem oka se na mě podíval. Měl jsem ho chuť praštit.

Naštěstí už dál neprovokoval a my se vydali do nedalekého parku.

„Tak co? Jseš zadanej, Castle?" zeptal se mě Philip a Daniel mě probodl pohledem.

„Já? Ne," uchechtl jsem se. „Co vy?" zeptal jsem se na oplátku.

„Jestli mi tahle dá, tak prakticky budu," zasmál se Philip a ukazal na mobil, kde měl vyjetý profil té holky z obchodu.

„Já na vztahy nejsem," pokrčil rameny Daniel a já přikývl.

DROGAKde žijí příběhy. Začni objevovat