Velká Párty

98 7 0
                                    

Myslel jsem, že na to můžu zapomenout. Zapomenout na to, co se stalo mezi mnou a Danielem. Ale... nešlo to.
Aniž bych chtěl - NECHTĚL - měl jsem ho plnou hlavu. Neustále.

Proto jsem byl rád, když mi Philip napsal, že bude v pátek další velká párty. Chtěl jsem se zlít a aspoň na chvilku na všechno zapomenout.

Oblečení jsem nijak moc neřešil a vyšel k baráku, kde se měla party konat.

,,Přišel jsi," usmál se na mě Philip.

,,Jako bych mohl chybět na nějaké párty," uchechtl jsem si.

,,Jednou jsi chyběl," zamračil se.
Chtěl jsem něco namítnout, jenže se objevila Mia a nalepila se na něj, že mi bylo jasné, že pro dnešek už s Philipem nebude řeč.

Z dálky jsem uviděl Daniela, který si mě zatím vůbec nevšiml. Rychle jsem se otočil a zamířil k nejbližšímu stolu s alkoholem a začal pořádně pít.
Danielovi jsem se snažil vyhýbat.

Věděl jsem, že není možné, abych na něj ani jednou nenarazil.

Byla půlnoc a já byl už pořádně opilý, že jsem se usmíval na všehny a myslel, že se mnou mluví židle. No co...

Začala se mi krapet motat hlava tak jsem vylezl po schodech nahoru do patra a otevřel jeden z pokojů.

A tam stál. Daniel si prohlížel něco mě neznámého na poličce a já se k němu pomalu přiblížil ze zadu.

Aniž bych pořádně věděl, co dělám nebo vůbec přemýšlel... Natlačil jsem se na něj ze zadu.

,,Huh?!" lekl se a pootočil hlavu, aby mě viděl.

,,Michaeli?! Co... co to děláš?!" zeptal se nervózně.

,,Vím, že to chceš taky, Danieli," zavrněl jsem mu do ucha a usmál se.

DROGAKde žijí příběhy. Začni objevovat