Si Jen Myslíš

97 9 0
                                    

Když jsem přišel domů tak jsem zjístil, že doma nikdo není. Povzdechl jsem si a přečetl si vzkaz matky.

Šla jsem s babičkou k tetičce Magg. Táta je zatím v práci a pak pro nás večer k tetičcce přijede.
Kolem 10 jsme doma :).

Máma

Vzkas jsem roztrhal a vyhodil. Aspoň bude na chvilku klid.
Zapl jsem si počítačové hry a vydržel u počítače dvě hodiny.
Pak jsem si udělal jídlo a zjístil, že koš překypuje odpadky. Vzal jsem ho a vyhodil za dům do kontajneru.

Když jsem se vracel zpátky měl jsem chuť se otočit a jít pryč, ale už se stmívalo a já nevěděl co dělat. Před vchodovými dveřmi stál Daniel a čekal asi na bzučák.

Povzdechl jsem si a vyšel za ním.
Zaťukal jsem mu na rameno a čekal až se otočí.

,,Já myslel, že jsi doma," odkašlal si nervozní Daniel.

,,Jak vidíš nejsem," pokrčil jsem rameny.

,,Uhmm..." podrbal se na zátylku a snažil se mi za každou cenu nedívat do očí.

,,Potřebuješ něco nebo jsi tady přišel jenom okounět?" zeptal jsem se po chvilce otráveně. Byl jsem docela unavený a on mi stál v cestě.

,,Můžu s tebou mluvit?"

,,Spusť," přikývl jsem.

,,Tady?" podíval se kolem a mírně se zamračil. Převrátil jsem oči v sloup a pustil ho do baráku. Když se za námi zavřeli i dveře bytu rozvítil jsem světlo a podíval se na něj.

,,No?" uchechtl jsem se.

,,Přemýšlel jsem... Říkáš, že nejsi gay, ale pořád se na mě vrháš. Jsem z toho zmatený," řekl pomalu.

,,Bylo to jen třikrát. Z toho ses na mě vyhrl jednou ty, i když si to nepamatuješ. Nevím, proč to pořád řešíš," zakroutil jsem nesouhlasně hlavou.

,,Já... umm.. no," mrmlal si pro sebe.

,,Ty co?" zeptal jsem se podrážděně. Byl jsem vážně unavený a on mě jen zdržoval.

,,Nemůžu na to zapomenout," řekl rychle.

,,Cože?" zamračil jsem se. Daniel se na mě podíval a najednou se to stalo tak rychle.

Až po deseti sekundách jsem si uvědomil, že jsem přitisklý na dveřích a jeho rty mě naléhavě líbají.

Co se to se mnou děje? Pomyslel jsem si, když jsem pocítil, že chci víc.

DROGAKde žijí příběhy. Začni objevovat