~ Michael ~
„Vstávej, Michaeli, nestíháš," vzbudila mě máma a já se převalil z jedné strany na druhou a s očima na úzkou linku jsem se koukl na mobil na hodiny.
„Kurva," zaklel jsem a rychle se zvedl z postele. Bylo 7:30. Měl jsem jediné štěstí, že jsem bydlel od školy 5 minut.
Rychle jsem se vyhrl do koupelny a s kartáčkem v puse se vrátil zpátky do pokoje a začal se rychle soukat do oblečení.Vratil jsem kartáček na své místo, obličej si umyl studenou vodou a rukou jsem si prohrábl vlasy. Na ty jsem teď neměl čas.
Vzal jsem batoh a rychle běžel do školy.
Skvělý, první den a už mám spoždění.Vběhl jsem do šedé budovy a podíval se na ceduli, kde byl výpis tříd.
„Třída Polygrafie číslo 43," přečetl jsem a rychle se vydal po schodech do druhého patra.
Nechtěl jsem tam vejít jako poslední a udělat ze sebe střed pohledů, ale nebylo úniku.
Pomalu jsem zaklepal na dveře třídy a otevřel je.
Všechny pohledy směřovali jen na mou osobu.
„Ehm, pardon, jdu pozdě," řekl jsem a díval se do očí hnědovlasé učitelky s brýlemi, která seděla v kruhu s ostatními žáky.
„Všimla jsem si, pane...?" pozvedla jedno obočí.
„Castle," řekl jsem a přiblížil se o pár kroků.
„Dobře, právě jsme začali se seznamováním, tak se posaďte a můžete jako první začít. Jméno a proč jste se přihlásil zrovna na tento obor," usmála se a ukázala na jednu volnou židli mezi ní a nějakým klukem.
S povzdechem jsem si sedl a odkašlal si.
„Jmenuji se Michael Castle a na tento obor jsem se přihlásil, protože mi přišel asi zajímavý? A taky jsem nevěděl, co jiného," pokrčil jsem rameny a půlka třídy se ušklíbla a ten kluk vedle mě k tomu přidal uchechtnutí.
„No dobře, další?" pokynula rukou k tomu klukovi vedle mě.
„Jsem Daniel, Jully Daniel, a přihlásil jsem se tu, protože jsem taky prostě nevěděl, co jiného," řekl docela hlubokým hlasem a hnědé vlasy si prohrábl prsty. Zabodl oříškivé oči do učitelky a čekal na její reakci, ta jen pokynula dalšímu.
Byl zvláštní, hubený, stejná výška asi jako já, měl styl, na sobě měl jen značkové oblečení, plug v levém uchu a i když se tvářil jakoby mu patřil svět stejně mi přišel roztomilý jako malé dítě.
Dvě hodiny seznamování skončilo a my jsme mohli odejít. Hned před školou jsem si zapálil cigaretu a slastně vdechnul kouř do mých plic.
„Kámo, měl by jsi s tím počkat trochu dál," řekl mým směrem jeden kluk z mý třídy, ale nepamatoval jsem si jeho jméno. Jen jsem kývl a vydal se pomalým krokem zpátky domů, jenže mě někdo zastavil.
„Nechceš s námi dát chlastačku?" usmál se lišácky na mě Daniel a kývl na tři další kluky za ním. Pokrčil jsem rameny, proč ne.
Napsal jsem mámě sms, že se zdržím venku a šel se seznamovat.
ČTEŠ
DROGA
Roman pour Adolescents*DOKONČENO* „Co, co to děláš?!" zeptal se sděšeně. „Vím, že to chceš taky, Danieli," usmál jsem se a natlačil se na něj ještě víc. ×LGBT× Pro svědomí : - některé kapitoly jsou 15+ - vulgární výrazy - LÁSKA DVOU KLUKŮ, jestli se vám to nelíbí, n...