Asi o půl desáté jsem se začal chystat. Dal jsem si na sebe černé Nike boty, černé kalhoty a černou mikinu.
Vyšel jsem z domu a počkal na autobus, který mě měl odvézt přímo před klub.
„Mickey!" zakřičel na mě se smíchem Philip.
„Ježíši, neříkej mi tak," obrátil jsem oči v sloup a pozdravil se s dalšími lidmi.
„Kde je Daniel?" zamračil jsem se, když jsem ho nikde neviděl.
„Už prej jde," odpověděl mi Philip s pohledem zabodnutým do mobilu.
„Někdo mě shání?" zeptal se s úsměvem Daniel a plácl si s námi.
„Jdeme?" ukázal směrem ke dveřím klubu.
„Umm, ještě musím počkat na jednu kámošku," řekl jsem.
„Ahaa, kámošku, jo?" zahýbal obočím Philip.
„Fajn, počkáme tě vevnitř," řekl Daniel. Vydali se do klubu a já se koukal kolem.
Před klub přijelo černé auto a z něj vylezla, hubená černovláska. Měla hnědé velké oči, které byly zvýrazněné řasenkou a její plné rty svítily tmavě vínovou barvou. Na sobě měla krátkou černou sukni a na nohách síťkové sylonky. Obtáhlý černý crop top ji odkrýval ploché bříško a hlubokým výstřihem mi dal krásný pohled na její prsa.
„Ahoj," usmála se na mě, když byla jen pár kroků ode mě. Jo, byla to Ann.
„Ahoj," usmál jsem se taky a ukázal ji dveře klubu, aby šla první. Její zadek byl výrazný i přes volnou sukni. Přímo volal po stisku.
„Sluší ti to," zašeptal jsem ji do ucha, když jsme se museli na sebe trochu namáčknout, kvůli nedostatku místa v klubu.
„Děkuju, ty jsi zase moc roztomilý," skousla si ret. Provokatérka.
Natlačil jsem se na ni ještě víc a dal ruce na její stehna. Jel jsem rukama od zdola až k jejímu zadku pod sukni. Měla jen lehká tanga, takže jsem si dovolil trochu hlubší sáhnutí.
Začal jsem ji prstem jezdit po jejím vchodu. Opřela se o mě a slastně vydechla. Její vlhkost jsem cítil přes tenkou krajku.
„Chci tě, hned teď," zašeptala. Taky už mi tam dole cukal. Vzal jsem ji za ruku a odvedl na záchodky.
Zavřel jsem za námi kabinku a natlačil ji na zeď.
„Bože," zavrčel jsem a sundal ji crop top, pod kterým neměla vůbec nic.
Ona si rychle stoupla na záchod, sundala si sylonky společně s tangami a odkryla svou frndu.
„Omrdej mě tvrdě," rozkázala. Na nic jsem nečekal a sundal si kalhoty po zadek. Popadl jsem ji, ona kolem mě obmotala nohy a už jsem zajížděl.
Bral jsem si ji tak rychle, jak jen to šlo. Ona křičela slastí a dělala mi malé cucfleky na krku.
Už jsem cítil, že budu, tak jsem zacouval a vystříkal se ji na holé bříško.
„Díky," řekla napůl naštvaně a napůl slastně. Utřela se do svých sylonek, které následně i s tangami vyhodila do koše.
„Jestě si to zopákneme," mrkla na mě a odešla z kabinky.
Když jsem pak přišel za klukama Philip mě probodával vševědoucím pohledem a Daniel se na mě ani nepodíval.
ČTEŠ
DROGA
Teen Fiction*DOKONČENO* „Co, co to děláš?!" zeptal se sděšeně. „Vím, že to chceš taky, Danieli," usmál jsem se a natlačil se na něj ještě víc. ×LGBT× Pro svědomí : - některé kapitoly jsou 15+ - vulgární výrazy - LÁSKA DVOU KLUKŮ, jestli se vám to nelíbí, n...