Mohl Bych Jít Na Záchod? (15+)

137 6 0
                                    

~ Michael ~

„Hezký cucfleky," uchechtl se Philip, když jsem přišel do třídy.

„Co? To nejsou cucfleky," hrál jsem hloupého.

„Jasný, vyrážka," zasmál se.

Do třídy přišel Daniel, tak jsem si s ním chtěl placnout, ale on se mi šikovně vyhnul a ignoroval mě. Zamračil jsem se, to už mývají krámy i kluci?

Celý den jsem se s ním tedy nebavil, jak chce, uražlivka.

„Ahoj, Michaeli," usmála se na mě Ann, když byla obědovka. Sedla si na mou lavici a odkryla holé stehno.

„Ahoj," přikývl jsem a snažil se na ni moc nezírat. Ona se ale naklonila, tím přiblížila svůj dekolt k mým očím a vydechla mi do ucha.

„Ty a já, klučičí záchodky?" zašeptala.

„Máš přítele," zakroutil jsem hlavou.

„No a? Nemusí se to dozvědět. No tak, něco mi dlužíš," oblízla si ret.

„Jsem už vlhká," oznámila mi a pomalu si jela rukou od levého stehna pod sukni.

„Fajn," zachraptěl jsem. Nechtěl jsem šukat holku někoho jiného, ale ona si nedala říct a já jejím provokováním měl už dost těsno v kalhotách.

„Fajn, o hodině matiky," usmála se sladce a odešla ke své lavici. Zazvonilo, matika.

„Pane učiteli? Mohla bych jít na záchod?" zeptala se po pár minutách.

„Můžete," přikývl učitel a dál se věnoval rovnici na tabuli.
Ann se před dveřmi ještě nepatrně podívala na mě a mrkla.

Počkal jsem asi pět minut, když jsem se zeptal učitele, jestli můžu jít taky na záchod. Naštěstí mu nějak nedošlo, že se Ann ještě nevrátila a tak jsem spokojeně otevřel dveře záchodů, kde stála s provokativním úsměvem.

„Už jsem myslela, že nepřijedeš," povzdechla si a natlačila se na mě. Začala mě líbat a svou rukou zabloudila k mému nádobíčku.

Vysadil jsem ji na umyvadlo, ona rozkročila nohy. Chtěl jsem ji sundat kalhotky, ale překvapivě žádný neměla.

„Už jsem se na tebe nachystala," vydechla, s tím jsem ho do ní už strkal.

Přirážel jsem do ní o sto šest a ona křičela moje jméno. Nakonec jsem se udělal do ní s nadějí, že bere prášky.

„Díky," usmála se sladce, dala mi pusu na tvář a se zvoněním vyšla z klučičích záchodů.

Když jsem vycházel já, kolem mě se prohnala banda z naší třídy společně s Danielem, který do mě s ledovým pohledem strčil ramenem.

„Co jsem udělal?" pomyslel jsem si nechápavě.

DROGAKde žijí příběhy. Začni objevovat