Podíval jsem se do zrcadla a probodl pohledem svůj krk.
„Skurvené cucfleky," zamračil jsem se a opláchl si obličej studenou vodou.
Udělal jsem si snídani a jen ve volných teplácích se posadil do křesla za počítač.
Zapl jsem Dead By Daylight a usmál se.
Není nad krásnou neděli strávenou hraním počítačových her.
„Michaeli?" ozvala se máma a vešla do mého pokoje.
„Zase na počítači?" povzdechla si s úsměvem.
„Jo jo," přikývl jsem.
„Jdu za tetou Frankie a táta je v práci, ale do oběda bych měla být zpátky. Kdyby babička něco potřebovala zavolej mi," rozkázala.
„Dobře, neboj," řekl jsem, zamávala ji a rozehrál hru.
Bydleli jsme v malém domě společně s babičkou. Byl jsem jedináček za což jsem byl velice rád.
Ann Lolita
co takhle si to zopakovat už dneska? :)
Přečetl jsem si zprávu a ušklíbl se.Michael Castle
Mám čas do dvou odpoledneAnn Lolita
adresa?Hned jsem ji napsal přesnou adresu našeho domu a čekal. Zatím jsem se rychle mrkl na babičku, která klidně podřimovala ve svém pokoji a trochu uklidil ve svém pokoji.
Zazvonil zvonek a tak jsem rychle běžel otevřít.
Ann měla na sobě úzké světlé džíny s dírami na kolenou, bílé tílko, přes které šla vidět její černá podprsenka a na tom černou koženou bundu.
Oblíkala se a chovala se, jak děvka, ale líbilo se mi to.Hladovým pohledem jsem ji sjel od hlavy až k patě a skousl si ret.
„Ahoj," usmála se.
„Pojď za mnou," řekl jsem jen a šel nahoru do svého pokoje.
„Co chceš dělat?" otočil jsem se na ni.
Ani jsem se nenadál a Ann si klekla a svlékla mi kalhoty.
Byla žena činu, takže jsem okamžitě ucítil na svém juniorovi její hebké ruce. Její krásná pusinka ho pojala celého a ona mi ho nádherně vykouřila.
„U-už budu," polkl jsem a pohladil ji po hlavě. Cítil jsem jak se usmála a zrychlila tempo.
Vystříkal jsem se ji do pusy a ona to všechno s chutí spolkla.
„Budu muset jít, mám rande se svým přítelem, ale určitě ještě přijdu pro dluh," dala mi pusu na tvář a odešla.
Ona má přítele?!
ČTEŠ
DROGA
Teen Fiction*DOKONČENO* „Co, co to děláš?!" zeptal se sděšeně. „Vím, že to chceš taky, Danieli," usmál jsem se a natlačil se na něj ještě víc. ×LGBT× Pro svědomí : - některé kapitoly jsou 15+ - vulgární výrazy - LÁSKA DVOU KLUKŮ, jestli se vám to nelíbí, n...