Nová Zkušenost (15+)

125 7 0
                                    

Daniel mi zajel rukama do vlasů a já ho pomalu dotlačil k posteli. Ještě než jsem ho na ní hodil, sundal jsem mu tričko společně s mým.

Prohlédl jsem si ho. Jeho hruď, jak se jemně třásla vzrušením, možná i mírnou nervozitou, jeho bradavky, které už stály v pozoru, zpevněné a krásně růžové. Pod malým pupíkem měl jemné chloupky, které vedly k jeho kalhotům,přesněji k rozkroku, který byl přes jeany už výraznější.

Usmál jsem se. Byl na tom stejně jako já.

Začal jsem ho líbat na krku a on mě rukama hladil po zádech.

,,Umm, tak moc to chci," zavrněl jsem.

,,Já... já to ještě s klukem nedělal," ozval se Daniel.

,,Neboj budu jemný," uchechtl jsem se. Tedy na začátku. Dodal jsem v duchu.

Začal jsem mu polibky obsypávat celou hruď a zvlášť se pozastavil u jeho bradavek. Začal vzdychat a já už pocítil bolestivé škubání dole.

Rukama jsem mu začal rozepínat kalhoty, které jsem mu následně sundal a svým rozkrokem jsem se otřel o ten jeho.

,,T-to není fér," zakňučel a zatahal za kraj mých jeanů.

,,Nedočkavý?" nadzvihl jsem jedno obočí a pohladil ho po tváři. I ve tmě šlo vidět, jak se začervenal.

,,To se mi líbí," usmál jsem se a znova ho vášnivě políbil. Rychle jsem si sundal kalhoty a víc se otřel svým penisem o ten jeho.

,,Umm, Michaeli," vydechl.

Sundal jsem mu poslední látku, co měl na sobě a pohladil ho. Daniel se prohl v zádech. Začal jsem mu honit a když jsem cítil cuky, tak jsem přestal a uslyšel Daniela nesouhlasně zavrčet.

,,Vydrž, zlato, tohle si chci náležitě užít," zašeptal jsem a dal mu pusu na tvář.

,,Michaeli," vzdychl.

Strčil jsem mu tři prsty do pusy a dál mu polibky obsypával hruď.

Daniel mě pochopil a začal mi jazykem přejíždět po prstech a cucat.

,,Kurva," zaklel jsem. Jak hezky by uměl kouřit.

Rychle jsem mu vyndal prsty z pusy a strčil mu je do zadku.

,,Umm!" zakřičel. Chvíli se třásl a bolestivě sykal, ale pak začal chtivě vzdychat. Měl jsem pocit, že mi za chvíli tam dole praskne.

,,Seru na to, omrdám tě tak tvrdě, že si to budeš pamatovat do konce života," zavrčel jsem, rychle ho otočil a vsunul ho do něj až po kořen.

,,Kurva!" zanadával jsem a chytl ho za vlasy. Byl tak úzký, bože!

Daniel se prohýbal, třásl se, křičel moje jméno a vzdychal na celý pokoj a já si ho bral tak rychle a tvrdě, jak jen jsem mohl.

Po zatraceně úžasné chvíli jsem se udělal do jeho krásné prdelky. Několikrát jsem se ještě pohl, než se udělal i on a vyndal ho z něho. Daniel si okamžitě vyčerpaně lehl a já hned vedle něj.

Na to, co se právě stalo jsem neměl ani sílu přemýšlet. Jen mi prolítlo hlavou... Tak dobře jsem se ještě neudělal, kurva.

DROGAKde žijí příběhy. Začni objevovat