Hele Kámo

100 8 0
                                    

Ležel jsem v posteli a nemohl usnout. Pořád jsem na něj musel myslet.

To jak se jeho tělo třáslo, když jsem do něj zajížděl. To jak se červenal, když se mi ho chystal vykouřit. To, jak mě políbil, než vyšel ze dveří mého pokoje...

Nechtěla jsem si to přiznat. Ale Daniel mě sakra přitahoval.

Povdechl jsem si a otočil se na druhý bok.

Jenže co teď? Nechtěl jsem na celou školu přiznat, že jsem na kluky.
Bože, zní to apsurdně...
Já Michael Castle, klátič všech holek už od osmé třídy... Jsem gay?

Ve tmě pokoje jsem se zamračil.

Nechtěl jsem se tím trápit celou noc. Pustil jsem si do sluchátek nějakou hudbu a během chvilky naštěstí usnul.

Do školy jsem nechtěl. Už jen tím, že jsem nevěděl, jak to s Danielem vyřešíme.

Chtěl jsem s ním mluvit, ale nikde jsem ho neviděl.

,,Čest," pozdravil mě s vševědoucím pohledem Philip.

,,Čau," kývl jsem. Philip mě popadl za rameno a vyšel se mnou na chodbu.

,,Hele, jak to s vámi teda je? Jste... pár?" zasmál se.

,,Ne... Ano? Já nevím," vydechl jsem frustrovaně. Ani jsem nevěděl, proč se o tom bavím zrovna s Philipem.

,,No, to jsou možnosti," uchechtl se. ,,Já znám Daniela docela dlouho. Chodili jsme spolu i na základku. Nikdy jsem o něm nevěděl, že je gay..."

,,Bisexuál," skočil jsem mu do řeči a opravil ho.

,,Co?" zamračil se.

,,Je bisexuál, to znamená, že je na oboje pohlaví," vysvětlil jsem.

,,Aha... No, chci jen tím říct, že jsem to nevěděl, i když se s ním bavím hrozně dlouho. Vím, že to teď bude znít ujetě, ale nechci, aby mu ublížil někdo, kdo neví co chce," vydechl.

,,Nechci mu ublížit. Jenže sám vidíš, že tu není. Nejsem sám, kdo neví co chce," řekl jsem a obešel ho.

Nechtěl jsem se už o tom s ním bavit. S nikým jiným. Jen s Danielem.

DROGAKde žijí příběhy. Začni objevovat